  • 71. Data: 2005-08-14 20:49:02
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ale wyglada, ze z tematem utknelismy. Sieci p2p to jedno - udostepnianie
    > przez ludzi plikow mp3 jest nielegalne. A internet jako calosc to inna

    Nie prawda. Kiedyś ściągałem pliki z jakiejś strony - będącej stroną
    autorów utowrów - i była tam wręcz zachęta do udostępniania gdzie się
    da. Byle bez opłat.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 72. Data: 2005-08-14 20:52:15
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > wejsc na strone zespolu i looknac czy przypadkiem nie udostepniaja swoich
    > piosenek ?

    Jakby na świecie był jeden zespół i miał swoją stronę pod bardzo
    intuicyjnym adresem (np. www.microsoft.com ;) ) to twój postulat miałby
    jakiś sens.

    Niestety zespołów są tysiące, indywidualnych twórców też jest niemało, a
    co gorsza nie wszyscy mają swoje strony.

  • 73. Data: 2005-08-14 20:52:23
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tego nawet na oczy nie widziałem.

    Heh ;)

    Ale naszla mnie jeszcze inna sprawa, dotyczaca sciagania plikow (i ich
    udostepniania). TVRipy. Otoz zarys sytuacji: w TV leci jakis program,
    ktory mnie interesuje, niestetyz VHS siadl i nie nagral programu. Szukam
    po sieci, moze ktos nagral ten program. Znajduje. Sciagam. Czy to jest
    legalne czy nielegalne? Bo gdybym sam nagral sobie, to jest legalne. Ale
    ja korzystam z tego, ze ktos to nagral i "przegrywam" od niego. Hm?

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5
    ________________

  • 74. Data: 2005-08-14 20:53:03
    Od: lesko <f...@n...it>

    Przemek R... wrote:

    > no i udodownia ze posiadasz nielegalne oprogramowanie, to akurat nie problem

    co to jest nielegalne oprogramowanie i co to jest posiadanie
    nielegalnego oprogramowania?

  • 75. Data: 2005-08-14 20:55:19
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie prawda.

    Ale co nieprawdą jakoby jest? :>

    > Kiedyś ściągałem pliki z jakiejś strony - będącej stroną
    > autorów utowrów - i była tam wręcz zachęta do udostępniania gdzie się
    > da. Byle bez opłat.

    No i luz. A po 2 miesiacach okazuje sie, ze na stronie tekst sie zmienil
    i nie wolno rozpowszechniac. A tu juz wszystko poszlo w swiat. I co?
    Masakra - tysiace nielegalnych kopii. A moze legalnych? Prawo nioe
    dziala wstecz...

  • 76. Data: 2005-08-14 21:01:04
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 14 Aug 2005 17:47:28 +0200,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    > a informacje o tym pewnie pochodza ze strony prodycenta czyz nie? :-)

    Plik torrent pochodzi ze strony producenta. <:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 23:00:44 user up 10703 days, 10:55, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Old mail has arrived.

  • 77. Data: 2005-08-14 21:01:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 14 Aug 2005 20:43:48 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > Tego nawet na oczy nie widziałem.

    Miało być AAC.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 23:01:09 user up 10703 days, 10:56, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I've got a bad feeling about this.

  • 78. Data: 2005-08-14 21:14:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > czyli tak dlugo jak nie bedzie,
    > a beda dostepne downloady, to nie moge?
    >
    > to ciekawe, bo przy kazdym mp3 jest taki link jak ten
    > http://mp3.wp.pl/p/strefa/sciagnij/107772.mp3
    >
    > Wiec jak to jest? Moge? Czy nie?

    cos mi sie wydaje ze pwrzypadku mp3.wp.pl to trefny pyrzyklad, tam wykonawcy
    umiesczzaja mp3 po to by sie z publika podzielic tak przynajmniej mi sie
    wydaje jak spojrzalem na ten fragment:

    " rejestracja
    dla nowych artystów
    (za darmo dostaniesz miejsce na Twoje pliki MP3, dotrzesz do tysięcy
    internautów...)

    logowanie
    dla artystów obecnych już w Strefie (jeśli chcesz zmienić informacje o sobie
    albo dodać nowy utwór) "

    begin 666 s.gif
    M1TE&.#EA`0`!`)$``````/_______P```"'Y! 44``(`+ `````!``$```("
    $5 $`.P``
    `
    end

  • 79. Data: 2005-08-14 21:18:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Te analogie sa troche nietrafione, ale... Idzmy dalej ;)
    >
    > A widzisz ta strone?
    > http://mp3.wp.pl/p/strefa/
    >
    > Popatrz ile tu stoi "motorow" - przy kazdym sa "kluczyki" - przycisk
    > download. Na stronie wrecz zachecaja do przekrecenia w stacyjce
    > "sciagnij" - nigdzie nie ma "kup, płać"

    ale popatrz na to:
    ============
[...]

    =============
    wiec to chyba trefny przyklad, tutaj masz adres strony gdize rzezcywsicie sa
    nielegalne pliki
    www.mp3000.net

    begin 666 s.gif
    M1TE&.#EA`0`!`)$``````/_______P```"'Y! 44``(`+ `````!``$```("
    $5 $`.P``
    `
    end

  • 80. Data: 2005-08-14 21:19:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Np. wszystkie "serwisy" w USA sa prywatne. Jedyny biznes panstwowy to
    > poczta.

    mam na mysli typowo amatorskie domowe srony na ktorej masz do pobrania
    muzyke "klasy" Britney S.

    P.