  • 31. Data: 2005-08-14 12:15:47
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:ddn9pk$hg8$2@opal.futuro.pl...

    > Dokładnie! Ale je jak je rozróżnić, hmm?

    wejsc na strone zespolu i looknac czy przypadkiem nie udostepniaja swoich
    piosenek ?

    P.

  • 32. Data: 2005-08-14 12:17:40
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W takim razie np. pakiet Linux SuSE jest kradziony? Bo Novell udostępnia
    > go do ściągnięcia za darmo, a całość jest IMHO wielokrotnie więcej warta
    > (pod względem jakości) od wingrozy z m$ office....

    linuxa mozesz pobrac ze strony nowella wiec to zly przyklad,

    P.

  • 33. Data: 2005-08-14 12:33:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > linuxa mozesz pobrac ze strony nowella wiec to zly przyklad,

    Nie tylko. Ja ściągam np. z ICM-u, bo szybciej. Zresztą na ICM-ie leży
    mnóstwo róznych dystrybucji. Wszystkie kradzione?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 34. Data: 2005-08-14 14:10:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dlaczego do mnie się doczepiłeś, ja nie pisałam o sobie tylko ogólnie - o
    > ludziach. To nie ja mam problemy, tylko Ty chyba.

    nie , ja problemow nie mam, natomiast widze ze probujesz kradziez tlumaczyc
    w tak banalny u glupi sposob
    jak pewna osoba w watku alarmie porazajacym pradem elektr. Tam gosc
    twierdzil ze zlodziej samochodu to smiec
    a zlodziej oprogramowania natomiast jest ok bo to wina billa gatesa ze slabo
    zabezpiecza soft.

    z Twojej wypowiedzi tak wynika

    P.

  • 35. Data: 2005-08-14 14:12:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chłopczyku, może pokaż mi Ty gdzie na jakiejś stronie jest napisane:
    > "Pliki
    > Nielegalne - Ściąganie/słuchanie Zabronione"!

    dziewcze pokaz dielera narkotykow ktory mowi, kupowanie narkotykow jest
    nielegalne,

    a wlasnie ze bede :)

  • 36. Data: 2005-08-14 14:14:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:ddndm4$ivn$1@opal.futuro.pl...

    > Nie tylko. Ja ściągam np. z ICM-u, bo szybciej. Zresztą na ICM-ie leży
    > mnóstwo róznych dystrybucji. Wszystkie kradzione?

    no tak ale na stronie produenta mozesz sprawdzic czy rzeczywiscie mozna
    pobrac bezplatnie czy
    ktos sobie wystawil lewy soft. Po z atym z linuxami to bardzo trefny
    przyklad bo wszystki posiadaja
    te same jadro na tej samej licencji (GPL) i caly rowniez musi zostac na niej
    wydany.

    P.

  • 37. Data: 2005-08-14 15:24:07
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 14 Aug 2005 14:17:40 +0200,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    > linuxa mozesz pobrac ze strony nowella wiec to zly przyklad,

    BitDefender Live (distro Linuxa z testowym programem antywirusowym)
    można ściągnąć *tylko* via BitTorrent.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 17:23:07 user up 10703 days, 5:18, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I'm not myself today. Maybe I'm you.

  • 38. Data: 2005-08-14 15:39:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 14 Aug 2005 13:30:16 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > Format MP3 tego nie przewiduje. A gównianego WMA nawet dotykać nie chcę.

    To nie WMA a ACC.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 17:39:17 user up 10703 days, 5:34, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Daddy, what does this mean? NO! JOHNNY, DON'T CLIC---

  • 39. Data: 2005-08-14 15:47:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > BitDefender Live (distro Linuxa z testowym programem antywirusowym)
    > można ściągnąć *tylko* via BitTorrent.

    a informacje o tym pewnie pochodza ze strony prodycenta czyz nie? :-)

  • 40. Data: 2005-08-14 17:06:41
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > wejsc na strone zespolu i looknac czy przypadkiem nie udostepniaja swoich
    > piosenek ?

    Per analogia, kupujac ckokolwiek gdziekolwiek nalezaloby prosic o
    udokumentowanie, ze towar jest legalny...

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5