  • 1. Data: 2008-08-26 18:04:04
    Temat: Sciaganie długu
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

    Jaki mają czas na ściągnięcie długu?
    Jaki jest czas na przelanie gotówki po ściągnięciu długu?
    Czy są przepisy które to normują?

    Pozdrawiam
    Józek

  • 2. Data: 2008-08-26 18:26:05
    Temat: Re: Sciaganie długu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Józek pisze:
    > Jaki mają czas na ściągnięcie długu?
    > Jaki jest czas na przelanie gotówki po ściągnięciu długu?
    > Czy są przepisy które to normują?

    Kto? Gdzie? Co? Jak? Za co?

  • 3. Data: 2008-08-26 18:29:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki mają czas na ściągnięcie długu?
    > Jaki jest czas na przelanie gotówki po ściągnięciu długu?
    > Czy są przepisy które to normują?

    A jakaś wskazówka - kto niby jest podmiotem?

  • 4. Data: 2008-08-26 19:42:42
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki mają czas na ściągnięcie długu?
    > Jaki jest czas na przelanie gotówki po ściągnięciu długu?

    u Ukraińco max 2 tygodnie, u ruskich raczej na to nie licz

    macso

  • 5. Data: 2008-08-27 14:58:01
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

    wiadomości news:teudo5-mg3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Kto? Gdzie? Co? Jak? Za co?

    Witam
    Przepraszam:)))))))))
    Komornicy, zaległe pobory zasądzone przez sąd pracy.
    W Polsce.

    Pozdrawiam
    Józek

  • 6. Data: 2008-08-27 15:00:07
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jakaś wskazówka - kto niby jest podmiotem?

    Witam
    Komornicy, od agencji pośrednictwa pracy
    za prace.

    Pozdrawiam
    Józek

  • 7. Data: 2008-08-27 15:18:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Komornicy, od agencji pośrednictwa pracy
    > za prace.

    A Agencja zatrudniała Cię? Masz prawomocny tytuł wykonawczy na agencję?
    Jeśli tak, to pasowało by jeszcze komornikowi wskazać z czego ma sie
    zaspokoić. Od tego zależy odpowiedź na Twoje pytanie. Z rachunku bankowego,
    to kwestia tygodni. Z nieruchomości może być i kwestia lat.

  • 8. Data: 2008-08-27 16:28:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Józek pisze:

    > Przepraszam:)))))))))
    > Komornicy, zaległe pobory zasądzone przez sąd pracy.
    > W Polsce.

    Jak wyrok jest prawomocny i ma klauzulę wykonalności, to wszystko zależy
    od wypłacalności dłużnika.

    Jeśli ma konto i na nim dość środków - może to być nawet tydzień.

    Jeśli oficjalnie nie ma już majątku - można czekać w nieskończoność.

    Jeśli majątek ma, ale ciężki do spieniężenia (np. dom, w którym sam
    mieszka) to mogą być lata.

  • 9. Data: 2008-08-27 17:44:05
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

    wiadomości news:fubgo5-bv6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    >
    > Jeśli oficjalnie nie ma już majątku - można czekać w nieskończoność.
    >
    > Jeśli majątek ma, ale ciężki do spieniężenia (np. dom, w którym sam

    Witam
    Dziękuje.
    Chodziło mi oto jak długo komornik może
    zwlekać z wykonaniem zlecenia( podjęciem działania)
    i jak długo może przetrzymywać ściągnięty dług?

    Pozdrawiam
    Józek

  • 10. Data: 2008-08-27 18:00:29
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

> [...]
    bankowego,
    > to kwestia tygodni. Z nieruchomości może być i kwestia lat.

    Chodzi mi oto czy jest ustawa narzucająca ograniczenia
    czasowe na komorników?

    Pozdrawiam
    Józek