  • 1. Data: 2008-08-26 09:38:44
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa a parapety...
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 20.08.2008 n...@w...pl <n...@w...pl> napisał/a:
    > Witam! Mam pytanie dot.własności parapetów zewnętrznych (w oknach
    > lokali). Czy należą one do części wspólnej czy do właściciela lokalu?
    > Dodam, jeżeli to ma jakieś znaczenie, że okna były wymieniane na
    > "plastiki" razem z parapetami na koszt właściciela lokalu jeszcze
    > przed stworzeniem wspólnoty. Przy odpowiedzi prosiłbym, jeśli to
    > możliwe o podanie aktów prawnych dot. zaistniałej sytuacji.

    Gdzieś spotkałam się z interpretacją, że do części wspólnych należy
    wszystko to, czego nie możesz sobie sam odmontować, czyli np.
    kaloryfery, choć są w twoim mieszkaniu, również balkony.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp
    Najnowsza wyprawa - http://wyprawa.vox.com