  • 1. Data: 2005-08-10 10:01:12
    Temat: Sanatorium i L4
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Witam.
    Zona dostala z ZUS-u skierowanie na rehabilitacje w sanatorium od 10
    wrzesnia. Ja pracuje na zmiany.. Mamy dwoch synow. Jeden 14 i pol roku,
    drugi 17 i pol roku. Czy na czas jej pobytu w sanatorium mi nie przysluguje
    jakies zwolnienie lekarskie albo urlop okolicznosciowy na opieke nad
    dziecmi? Wiem wiem.. Starszy jest prawie dorosly. Ale mlodszy nie :) A tym
    bardziej, ze to jest przeciez w okresie szkolnym. I to tym, kiedy potrzebne
    sa czesto intensywne zakupy na potrzeby szkolne.