  • 1. Data: 2005-08-10 09:46:36
    Temat: komornik, uzyczenie przedmiotow na przechowanie na poczet przyszlej kary
    Od: ernie ball <g...@s...pl>

    Witam serdecznie

    Jakis czas temu w wyniku pewnej sprawy po przeszukaniu funkcjonariusz
    zabezpieczyl pewne rzeczy na poczet przyszlej kary, ktora jest
    niewielka. Zabezpieczyl w sensie takim, ze w dniu przeszukania rzeczy
    jakby juz zostaly mi użyczone. Tak widnieje w protokole.
    Wczoraj byl u mnie komornik. Najprawdopodobniej bedzie jutro po to aby
    poobklejac rzeczy wymienione w protokole.
    W zwiazku z tym pytanie: co bedzie jesli tych rzeczy np nie bedzie w
    domu gdyz policjant nawet nie zapytal czy rzeczy te sa moje?