  • 1. Data: 2010-04-22 11:35:58
    Temat: Samochód - współwłaściciel (problem po rozwodzie).
    Od: "Egon" <e...@g...pl>

    Jestem po rozwodzie (wyrok prawomocny).
    Nie chcę dochodzić podziału majątku = chcę wszystko zostawić
    byłej żonie, poza samochodem - którego jestem współwłaścicielem.
    W dowodzie rejestracyjnym stosowna adnotacja jest oczywiście wprowadzona.

    Jak rozegrać optymalnie ten temat, kiedy samochód został zakupiony przy udziale
    50% ona 50% ja a chcę "podzielić" jedynie to auto.

    = spłata w/w 50% kosztów zakupu przez byłą żonę i przerejstrowanie
    auta na nią?
    = takie rozwiązanie jest dla mnie do przyjęcia
    ale... jak to rozegrać aby odbyło się to sprawnie "z mocy prawa" ?
    & inne rozwiązania?

    Problemem jest to, że kontakt z byłą żoną jest zerowy
    (próby podjęcia tego tematu implikują odkładaniem słuchawki przez w/w).

    Uprzejmie proszę o informację zwrotną.

    (-)Egon.