  • 1. Data: 2007-03-12 06:59:55
    Temat: Sądy 24 godzinne
    Od: moris123 <m...@i...pl>

    Dziś wiele piszą o sądach 24 godzinnych. Prawie wszędzie jest mowa, że
    będą też dyżurować biegli sądowi. Np. dzisiejsza Gazeta Prawna piszę "Są
    wątpliwości co do zmieszczenia się w czasie, np. gdy trzeba będzie
    skorzystać z biegłych psychiatrów w czasie weekendu".

    Tylko nie potrafię zrozumieć po co te dyżury biegłych lekarzy
    psychiatrów ? Może mnie ktoś oświeci ?

    Pzdr.

    Moris

  • 2. Data: 2007-03-12 18:17:43
    Temat: Re: Sądy 24 godzinne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "moris123" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    By stwierdzili - w razie wątpliwości - czy sprawca jest poczytalny.

  • 3. Data: 2007-03-12 21:22:22
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > By stwierdzili - w razie wątpliwości - czy sprawca jest poczytalny.

    a przy wątpliwości co do poczytalności można prowadzić w przyspieszonym?

    KG

  • 4. Data: 2007-03-12 21:39:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    > a przy wątpliwości co do poczytalności można prowadzić w przyspieszonym?

    To silnie zależy od tego definicji wątpliwości :-). Zwłaszcza, że co chwilę się
    to zmienia.