  • 1. Data: 2007-03-12 07:15:27
    Temat: czy dostanę wyrok?
    Od: s...@g...com

    we wrześniu potrąciłem pieszego, dogadałem się prokuratorem i
    posiedzenie sądu miało być 21.12, w zeszłym przyszło do mnie pismo
    żebym zapłacił kwotę na jaką się zgodziłem na rzecz pokrzywdzonej
    zgodnie z pkt. 4 wyroku, czy ja tego wyroku nie powinienem również
    otrzymać?
    Kiedy taki wyrok się uprawomocnia i w jakim terminie powinienem to
    zapłacić, bo żadnej daty na piśmie nie ma...
    --
    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2007-03-12 07:48:21
    Temat: Re: czy dostanę wyrok?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@g...com napisał(a):
> [...]
    > żebym zapłacił kwotę na jaką się zgodziłem na rzecz pokrzywdzonej
    > zgodnie z pkt. 4 wyroku, czy ja tego wyroku nie powinienem również

    Skoro się dogadałeś z prokuratorem, to wyrok znasz. A jak już
    zapomniałeś, to będzie leżał w sekretariacie.

    > Kiedy taki wyrok się uprawomocnia i w jakim terminie powinienem to
    > zapłacić, bo żadnej daty na piśmie nie ma...

    Bezzwłocznie.

    Skoro była ugoda, to tę kwotę powinieneś mieć już od dawna gotową.