  • 1. Data: 2007-03-11 18:06:03
    Temat: wyrok:zakaz prowadzenia działalności gospodarczej
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Witam,

    mam następujące pytanie. Wobec mojego kuzyna sąd orzekł zakaz prowadzenia
    działalności gospodarczej na okres 5 lat. Kuzyn się odwołał do wyższej
    instacji i Sąd Okręgowy oddalił mu apelację. Czy istnieje dalsza droga
    odwoławcza ??

    Pzdr,
    Planeta

  • 2. Data: 2007-03-11 22:55:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Planeta" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Czy istnieje dalsza droga odwoławcza ??

    Zakaz prowadzenia dzialalnosci to tylko srodek karny.
    Jaka byla kara zasadnicza?
    Dostal odsiadke bez zawiasow? Jesli nie, to o kasacji mozna praktycznie
    zapomniec (tylko w wyjatkowych przypadkach).
    Pozostaje Strassburg a rownolegle wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
    lub Ministra Sprawiedliwosci.
    A o co chodzi? Kuzyn utrzymuje, ze jest niewinny czy tylko mu ten srodek
    karny przeszkadza?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-12 06:49:54
    Od: "ksli" <k...@p...onet.pl>

    chyba że to w postępowaniu upadłościowym zapadło
    i pewnie raczej tak to wygląda

    jeśli apelacja oddalona, to raczej po zawodach
    w zwykłym trybie instancji

    chyba że sa przesłanki do wznowienia postępowania

  • 4. Data: 2007-03-12 18:31:36
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    tak za darmoche dostal?
    kuzyn zlodziej i tyle, podaj jego nazwisko zeby ostrzec innych i jaka to
    firma?