    From: N29Ah <n...@N...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sądowy nakaz leczenia
    Date: Tue, 10 Jun 2003 16:19:20 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie szanownych grupowiczow.
    Zapewne nurtujace mnie pytanie bylo juz w przeszlosci zadawane , ale
    nie mam czasu na wertowanie archiwow.
    W pelnym skrocie ... od 3 dni wystepuja o ojca objawy zaburzen
    psychicznych polegajace na halucynacjach wzrokowych i sluchowych.
    Wydaje mu sie , ze slyszy glosy i widzi 2 panow , kotrzy chca go pozbawic
    zycia.(poszedl do sasaidow pietro wyzej dac im haracz , krzyczy do tych panow
    przez okno itp).W domu jest nas lacznie 4 doroslych
    osob i poza ojcem wszyscy widza , ze jego zachowanie swiadczy o zdrowiu
    psychicznym.Powidziano nam , ze musi sie ojciec zgodzic dobrowolnie na leczenie ,
    ale on wogole o tym nie chce slyszec , bo jest okazem zdrowia w swoim przekonaniu.

    W zwiazku z tym , pozostaje nam tylko skierowanie go na leczenie wydane przez sad.

    Prosze uprzejmie o podstawowe informacje jak sie do tego zabrac , jaki wnisoek
    zlozyc i czywystarczy do tego tylko oswaidczenie w obecnosci sadu domownikow o
    :niekonwencjonalnym" zachowaniu ojca?? Czy najpierw trzeba miec opinie specjalisty??
    Ile moze to potrwac przebieg postepowania??
    Prosze o jakiekolwiek info.

    Z gory dziekuje.