  • 1. Data: 2007-02-25 20:40:33
    Temat: Sąd Grodzki i PKP
    Od: "spder" <s...@p...onet.pl>

    Wiec wyglada sprawa następująco,
    Wracałem pociagiem jak co wieczór, usnołem i położyłem nogi na siedzeniu,
    SOKista mnie złapał i chciał wlepić mandat 50zł, odmuwiłem przyjęcia,
    powiedział ze sprawa trafi do sądu grodzkiego, zapisał sobie cos tam z
    mojego dowodu poszedł.

    Co o tym sądzicie, jak to moze wygladać i czy mam jakies szanse na przezycie
    czy czeka mnie dożywocie w tym kraju :)

    --
    Pozdrawiam.
    Michał Kurach

  • 2. Data: 2007-02-25 20:52:47
    Temat: Re: Sąd Grodzki i PKP
    Od: "JohnyBravo" <j...@b...net>

    W tym kraju raczej tylko kajdany !

    Ale proponuje wydrukowac zdjecia z linku ktory zapodam i powiedziec ze
    myslales ze jesztes w toalecie publicznej a nogi polozyles na sedes!

    A pokazujac to sedziemu powiedz ze przeciez tak wyglada pociag!
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=19470
    9&highlight=rail

  • 3. Data: 2007-02-25 21:24:05
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-02-25 21:40, spder wrote:
> [...]
    >
    > Co o tym sądzicie, jak to moze wygladać i czy mam jakies szanse na
    > przezycie czy czeka mnie dożywocie w tym kraju :)

    Art. 54 kodeksu wykroczeń w związku z § 3 pkt. 9 Rozporządzenia Ministra
    Infrastruktury z dnia 23 listopada 2004 r. w sprawie przepisów
    porządkowych obowiązujących na obszarze kolejowym, w pociągach i innych
    pojazdach kolejowych

    Nogi miałeś w butach? (§ 3. W pociągach i innych pojazdach kolejowych
    zabrania się ponadto: [...] 9. umieszczania na miejscach do siedzenia,
    leżenia lub spania nóg w obuwiu, zwierząt lub przedmiotów mogących
    uszkodzić lub zanieczyścić te miejsca;)

    Grozi Ci nagana lub grzywna do 500 zł.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 4. Data: 2007-02-26 11:14:39
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 25 Lut, 21:40, "spder" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Wracałem pociagiem jak co wieczór, usnołem i położyłem nogi na siedzeniu,

    Jak Cie matka kultury nie nauczyla, to moze sadom sie uda.