  • 1. Data: 2007-02-25 19:52:37
    Temat: abonament radiowy na stacji paliw
    Od: "Stanisław R." <s...@w...pl>

    jaka jest opłata za używanie radia w sklepie na prywatnej staci paliw.
    czy trzeba płacic na jakis ZAIKS czy cos w tym rodzaju tak jak np.
    w lokalach rozrywkowych.A moze ktos ma pods ręką jakąś ustawę czy
    rozporządzenie?
    z góry dziekuje staszek

  • 2. Data: 2007-02-25 21:39:39
    Temat: Re: abonament radiowy na stacji paliw
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stanisław R." <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    Abonament jest taki sam. A z ZAIKSEM i STOARTEM, to odwieczny dylemat. Oni
    twierdzą że powinieneś płacić. Znam szereg przeciwnych poglądów. W znanych mi
    przypadkach sądy twierdziły, że należy płacić. Może ostatnio się coś zmieniło,
    bo takie plotki słyszałem.

  • 3. Data: 2007-02-25 21:56:19
    Od: Olgierd <n...@o...bblog.pl>

    Dnia Sun, 25 Feb 2007 22:39:39 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Może ostatnio się coś
    > zmieniło, bo takie plotki słyszałem.

    To jest projekt ustawy, przy czym obejmować ma słuchanie muzyki "na
    własne potrzeby", a nie "dla klientów".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> mój konkurs firmowy - atrakcyjne nagrody <==

  • 4. Data: 2007-02-25 22:03:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...bblog.pl> napisał w wiadomości

    > To jest projekt ustawy, przy czym obejmować ma słuchanie muzyki "na
    > własne potrzeby", a nie "dla klientów".

    na własne potrzeby, to i teraz możesz sobie słuchać do woli i nikt się o to nie
    czepia. Z moich plotek wynika, ze sądy się wkurzyły na ZAIKS-y i STOART-y i się
    domagają, by ci udowodnili wysokość osiągniętych przez załóżmy sklep obuwniczy
    dochodów z tytułu puszczania muzyki. Chwilowo jeszcze się to nikomu nie udało.
    No bo ryczałt, ryczałtem, ale odszkodowanie ma być częścią zysków. I tu jest
    pies pogrzebany.

  • 5. Data: 2007-02-26 07:16:57
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Robert Tomasik porozsypywal nastepujace haczki:
    > Abonament jest taki sam.
    A nie jest tak, ze firmy placa inaczej abonament? Znaczy sie w przypadku
    jednego odbiornika jest tak samo, ale jesli jest wiecej, to osoba
    prywatna placi za jak za jeden a firma chyba za kazdy z osobna.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-02-26 09:46:17
    Od: Olgierd <n...@o...bblog.pl>

    Dnia Sun, 25 Feb 2007 23:03:50 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > na własne potrzeby, to i teraz możesz sobie słuchać do woli i nikt się o
    > to nie czepia.

    No właśnie o to chodzi, że niekoniecznie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 7. Data: 2007-02-26 11:33:45
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > prywatna placi za jak za jeden a firma chyba za kazdy z osobna.

    Niestety :-( I co gorsza to firmę mogą skontrolować.

    +inż.leva+