  • Date: Sun, 25 Feb 2007 22:24:05 +0100
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd Grodzki i PKP

    On 2007-02-25 21:40, spder wrote:
    > Wiec wyglada sprawa następująco,
    > Wracałem pociagiem jak co wieczór, usnołem i położyłem nogi na
    > siedzeniu, SOKista mnie złapał i chciał wlepić mandat 50zł, odmuwiłem
    > przyjęcia, powiedział ze sprawa trafi do sądu grodzkiego, zapisał sobie
    > cos tam z mojego dowodu poszedł.
    >
    > Co o tym sądzicie, jak to moze wygladać i czy mam jakies szanse na
    > przezycie czy czeka mnie dożywocie w tym kraju :)

    Art. 54 kodeksu wykroczeń w związku z § 3 pkt. 9 Rozporządzenia Ministra
    Infrastruktury z dnia 23 listopada 2004 r. w sprawie przepisów
    porządkowych obowiązujących na obszarze kolejowym, w pociągach i innych
    pojazdach kolejowych

    Nogi miałeś w butach? (§ 3. W pociągach i innych pojazdach kolejowych
    zabrania się ponadto: [...] 9. umieszczania na miejscach do siedzenia,
    leżenia lub spania nóg w obuwiu, zwierząt lub przedmiotów mogących
    uszkodzić lub zanieczyścić te miejsca;)

    Grozi Ci nagana lub grzywna do 500 zł.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the