eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSZOK : czy ktos nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych ? › SZOK : czy ktos nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych ?
    From: "Mak" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: SZOK : czy ktos nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych ?
    Date: Tue, 17 Feb 2004 08:07:15 +0000 (UTC)

    witam,

    w kliku slowach opisze sytuacje ktora wprawila mnie w konsternacje i
    zszokowala - sprawial ze poczulem sie jak w panstwie UB-kow i donosicieli
    czyli PRL-u lat 70-tych.

    mianowicie z roznych powodow nie placilem ostatnio za gaz dostarczony do
    mojego wynajmowanego mieszkania w miescie X, ale wsystko w ramach
    przyzwoitosci, zadnych
    monitow nie dostawalem bo opoznienie bylo raptem 2 miesieczne. Z miesiac temu
    wyprowadzilem sie z wynajmowanego mieszkania ( gdzie bylem zameldowany
    tymczasowoz zas umowa z PGNiG byla rowniez na moje nazwisko ten adres
    tymczasowy ).

    Wyprowadzilem sie do miasta Y w miejsce o ktorym niewielu wiedzialo, a NA
    PEWNO poza
    umowa najmu mieszkania ( gdzie notabene nie ma gazu ) NIGDZIE nie pojawia
    sie w oficjanym pismie moj nowy adres.

    Jakzez wielkie bylo moje zdziwienie gdzy dostalem ze wspomnianego PGNiG monit
    w sprawie zaplaty naleznosci na moj nowy adres !!! dodam tylko ze nawet sie
    nie zdazylem wymeldowac ze starego - tymczasowego anie tez rozwiazac umowy z
    Polskim Gornictwem Naftowym i Gazownictwem !!!!

    co sie wiec stalo ? czy nie doszlo do zlamania ustawy o ochronie danych
    osobowych ?? kto mogl przekazac dane w tak szybki i perfidny sposob jesli
    nigdzie sie jeszcze nie meldowalem oficjalnie wciaz jestem klientem PGNiG w
    starym miejscu zamieszkania - tymczasowym. Dodam rowniez ze nie ma mowy o
    tym ze ktos z "zyczliwych" doniosl bo nikim nie dzieliem sie ta informacja
    nie mowiac juz o tym ze dokladny adres znalem tylko ja i wlasciciel domu (
    ktory notabene nawet nie wiedzial gdzie poprzednio mieskalem )

    calosc nie trzyma sie logicznej kupy wiec pytam was o podobne doswiadczenia
    jesli takowe mieliscie i o wasze podejrzenia kto i dlaczego. Czy nie doszlo
    tutaj do zlamania ustawy o ochronie danych osobowych ? Czy wspomniany PGNiG
    ma obowiazek poinformowania mnie skad otrzymala moj adres pobytu i na jakiej
    podstawie wysyla monity w to miejsce jesli wciaz oficjalnie mieszkam w
    miescie X i jestem wciaz oficjalnie ich klientem ?