eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSZOK : czy ktos nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych ? › Re: SZOK : czy ktos nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych ?
  • Data: 2004-02-17 08:30:00
    Temat: Re: SZOK : czy ktos nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mak" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c0si3j$e2o$1@inews.gazeta.pl...

    > mianowicie z roznych powodow nie placilem ostatnio za gaz dostarczony do
    > mojego wynajmowanego mieszkania w miescie X, ale wsystko w ramach
    > przyzwoitosci

    tak... no to ładnie nam się robi w kraju
    nie płaciłem "w ramach przyzwoitości"
    a może "w ramach przyzwoitości" będzies pensję dostawał, policja będzie "w
    ramach przyzwoitości" zatrzymywała cię na 48 godzin, w "ramach
    przyzwoitości" ktoś porysuje ci auto .... powodzenia z taką filozofią

    > , zadnych
    > monitow nie dostawalem bo opoznienie bylo raptem 2 miesieczne.

    mam nadzieję, że wkrótce wszelkie monity w instytucjach będą dodatkowo
    płatne - wówczas nikt nie będzie narzekał, że nie otrzymał monitu

    >.... Czy nie doszlo
    > tutaj do zlamania ustawy o ochronie danych osobowych ?

    może i doszło.. ale "w ramach przyzwoitości" więc nie rozumiem w czym
    problem :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz