    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: STOEN - czy mozna jakos zawalczyc?
    Date: Thu, 27 Nov 2008 02:38:35 +0100

    Witam,
    Za balagan i beznadziejne procedury.

    Ze dwa tygodnie temu polecenie przelewu sciagnelo mi 1200zl zamiast 50
    jak co dwa miesiace. Tytulem oplaty za energie elektryczna.
    Sprawe zglosilem telefonicznie (infolinia 24/7). Pan od razu stwierdzil,
    ze to pomylka i w najblizszy dzien roboczy wystawia fakture korygujaca.
    Tylko zeby odzyskac pieniadze to trzeba pofatygowac sie BOK i zlozyc
    pisemna reklamacje.
    No bo przeciez oni nie wiedza, czy osobnik telefonujacy do nich to
    wlasciciel rachunku i ich klient. I moze ten wlasciciel rachunku i ich
    klient zyczy sobie zostawic te pieniadze u nich zeby mogli sobie
    odlaczac od nich kolejne oplaty.

    W BOKU jak to w BOKu. Uwage moja zwrocila uwage wielka ilosc plakatow
    reklamujacych usluge polecenia przelewu. SZYBKO, WYGODNIE, BEZPIECZNIE.

    Pani w okienku, ani jej kierowniczka jakos nie wydawaly sie przejete
    sytuacja, a moje zadania doliczenia do zwrotu odsetek ustawowych uznaly
    za dziwaczne i wygorowane. Ich regulamin podobno niczego takiego nie
    przewiduje.

    PRZECIEZ NIC SIE NIE STALO.

    No i co ja sie awanturuje, skoro komputer sie pomylil. A przeciez
    wystwiaja tyle faktur, ze trudno, zeby nad kazda sie zastanawiali.
    Na moja uwage, ze moze ten komputer by zapalal im jakies czerwone
    swiatelko, gdy wartosc faktury skacze o 2000 % w stosunku do tego, co
    normalnie place zignorowaly i stwierdzily, ze niektorzy placa rachunki i
    6000zl/miesiac i im nic do tego.

    No, qrde, jak za komuny.

    Zlozylem wiec pisemna reklamacje domagajaca sie zwrotu nadplaty wraz
    odsetkami, jak rowniez zapytalem sie jak STOEN zamierza zrekomensowac mi
    moj czas poswiecony na zalawtwianie tej sprawy, koszt rozmow
    telefonicznych itd.

    Pieniadze (bez odsetek) pojawily sie na moim rachunku po tygodniu, a
    dzis w skrzynce znalazlem pismo (poczta zwykla) w ktorym mnie informuja
    o zwrocie, przepraszaja za incydent i wyrazaja nadzieje ze w przyszlosci
    nasza wspolpraca bedzie przebiegala bez zaklocen.

    Czy moge im cokolwiek zrobic?

    TA