  • Data: 2008-11-28 14:54:23
    Temat: Re: STOEN - czy mozna jakos zawalczyc?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1h2zzy6gw6wqv$.n7ljq8gx87zs$.dlg@40tude.net...

    > Tylko o jakich odsetkach mówimy?

    Moim zdaniem o odsetkach ustawowych, a nie jakiś liniach kredytowych.

    > o ustawowych czy raczej o oprocentowaniu np. linii kredytowej (debet) na
    > tym rachunku skąd jest realizowane PZ?
    > Ustawowe do "dentowych" się mają jak kijek do wieży ajfla :)
    > A to przez swój błąd (albo i celowe działanie) Stoen doprowadził tego
    > gościa do niekorzystnego rozporządzania swoim majątkiem.

    Myślę, żę jeśli by odsetki na jego rachunku bankowym były wyższe od
    ustawowych, to roszczenie o te wyższe odsetki poprate stosownym dowodem
    wysokości odsetek powinno sie spotkać z uznaniem sądu, bo to sensowny
    argument.

    > ale przez kilak tygodni/miesięcy obracają cudzą kasą .... to się nazywa
    > chyba lichwa? ;)

    Nie, lichwa, to coś innego :-)