  • Data: 2004-04-30 08:26:33
    Temat: SMS reklamowe
    Od: "Juli" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jest zgodne z prawem wysylanie na telefony komorkowe SMS-ow reklamowych
    albo ofert zagrania w jakas gre i wygrania jakiejs pierdoly? Nie czytalem
    oczywiscie :-) dokladnie regulaminu przy podpisywaniu umowy z operatorem,
    ale wydaje mi sie to dziwne. W przypadku, gdybym dostal telefon za darmo czy
    mial za darmo rozmowy rozumialabym koniecznosc otrzymywania tego badz co
    badz spamu!
    Dodam, ze moje wielokrotne telefony do BOA w celu zablokowania byly
    bezowocne.