  • 1. Data: 2007-01-10 18:22:21
    Temat: SMS
    Od: "Grzegorz" <G...@o...pl>

    W tym artykule
    http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/samobojstwo-
    ani-odzyskano-film,856400,2943
    jest takie zdanie:
    "W trakcie postępowania sąd zamierza zbadać połączenia oraz to, jakie
    wiadomości tekstowe i multimedialne wysyłali sobie przez telefony
    gimnazjaliści. Z operatorów zdjęto obowiązek zachowania tajemnicy.!
    Czy to oznacza ze oprucz listy polaczen operatorzy przechowuja rowniez tresc
    wyslanych sms?

  • 2. Data: 2007-01-10 18:33:52
    Temat: Re: SMS
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 19:22:21 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > Czy to oznacza ze oprucz listy polaczen operatorzy przechowuja rowniez tresc
    > wyslanych sms?

    Tak.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-01-10 18:42:27
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    scream napisał(a):

    > Tak.

    Nieprawda. Przechowuja informacje kiedy dokladnie byl wyslany sms, ale
    tresci nie sa przechowywane. Bylo juz kiedys..

  • 4. Data: 2007-01-10 18:46:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 19:42:27 +0100, ELCO napisał(a):

    > Nieprawda. Przechowuja informacje kiedy dokladnie byl wyslany sms, ale
    > tresci nie sa przechowywane. Bylo juz kiedys..

    No, a teraz i w paru innych sprawach odzyskali SMSy bo pewnie sie domyślili
    czego mogły dotyczyć :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-01-10 19:08:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo3asu$q0g$00$1@news.t-online.com Grzegorz
    <G...@o...pl> pisze:

> [...]
    > gimnazjaliści. Z operatorów zdjęto obowiązek zachowania tajemnicy.!
    > Czy to oznacza ze oprucz listy polaczen operatorzy przechowuja rowniez
    Tak, treść jest również przechowywana. Nie wiem tylko jak długo.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-01-10 19:27:29
    Od: "PayMay" <r...@g...com>

    przechowują i to przez kilka lat

  • 7. Data: 2007-01-11 00:35:16
    Od: Sędzia Anna Maria Wesołowska <"Anna Maria WesoBowska"@gov.pl>

    PayMay napisał(a):
    > przechowują i to przez kilka lat

    Własnie otrzymujesz tytuł Lola roku !

  • 8. Data: 2007-01-11 09:15:27
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 19:42:27 +0100, ELCO napisał(a):

    > Nieprawda. Przechowuja informacje kiedy dokladnie byl wyslany sms, ale
    > tresci nie sa przechowywane. Bylo juz kiedys..

    A skąd wiesz? Przecież jak chcą to mogą przechowywać.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2007-01-11 09:20:17
    Od: "Grzegorz" <G...@o...pl>

    > A skąd wiesz? Przecież jak chcą to mogą przechowywać.

    Cos mi to nie pasuje.To tak jakby poczta mogla kopie prywatnej korespondecji
    przechowywac.

  • 10. Data: 2007-01-11 13:09:28
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 10:20:17 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > Cos mi to nie pasuje.To tak jakby poczta mogla kopie prywatnej korespondecji
    > przechowywac.

    Poczta nie ma wglądu do korespondencji. Za to wszystkie sms idą przez
    serwer który je trzyma i stara się wysłać (w końcu nie zawsze odbiorca
    ma włączony telefon). Więc technicznie aż się prosi o to by je trzymać
    w bazie którą potem można zarchiwizować.

    Pozdrawiam,
    Henry