  • 11. Data: 2004-11-07 04:58:43
    Temat: Re: -- SKAZANY W CUDZEJ SPRAWIE ---
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Bungo napisał(a) w wiadomości

    > RPO odpisal, ze nie ma mozliwosci wniesc kasacji, bowiem:
    > - nie jestem strona, nie mam wiec legitymacji do dzialania,
    > - poza moim imieniem i nazwiskiem w cudzym wyroku wszystko jest OK.

    RPO Zatrudnia kompetentnych ludzi. Teraz jestem pewien że coś przekręcasz.
    Jakiś sprawca została skazany za to że działał wspólnie i w porozumieniu z Tobą?
    Jeśli tak to nie jest to w istocie rzeczy wyrok skazujący ciebie, lecz wyrok z
    totalnie błędnym opisem czynu.

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-11-07 07:55:05
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson wrote:

    > RPO Zatrudnia kompetentnych ludzi. Teraz jestem pewien że coś przekręcasz.
    > Jakiś sprawca została skazany za to że działał wspólnie i w porozumieniu z Tobą?

    wręczający i dający łapówkę wspólnie i w porozumieniu?

    > Jeśli tak to nie jest to w istocie rzeczy wyrok skazujący ciebie, lecz wyrok z
    > totalnie błędnym opisem czynu.

    zdaje się, że właśnie o to chodzi, że nie jest skazujący, tylko wymienił
    go jako tego, który przyjął...

    KG

  • 13. Data: 2004-11-07 09:16:53
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Johnson" :

> [...]
    > Tobą?
    > Jeśli tak to nie jest to w istocie rzeczy wyrok skazujący ciebie, lecz

    A ja nie rozumiem, czemu autor wątku uważa, że jest to jego imię i nazwisko,
    a nie osoby o tych samych danych. Czemu uważa, że wyrok jego dotyczy ?

    Pzdr.

    Marek

  • 14. Data: 2004-11-07 09:20:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bungo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem ze to niewiarygodne, ale to nie moja wina ze trafilem na takiego
    > .......... (wpisac wlasciwe slowo) sedziego.

    Może dołożyli Ci za nie przycinanie postów. a co za tym idzie śmiecenie?
    Bo wtedy dobrze Ci tak ;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-11-07 10:46:57
    Od: "Bungo" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tobą?
    > Jeśli tak to nie jest to w istocie rzeczy wyrok skazujący ciebie, lecz

    Nic nie przekrecam, napisalem w pierwszym poscie ze chodzi o bledny opis
    czynu innej osoby. Tyle ze "totalnie bledny opis czynu" tej osoby zawiera
    fragment, stwierdzajacy ze ja (wymieniono dwa razy moje pelne imie i
    nazwisko) mialem popelnic jakies przestepstwo.
    Uwazasz ze nic sie nie stalo?

    Z formalnego punktu widzenia wyrok skazujacy mnie nie dotyczy, ale
    faktycznie w imieniu Rzeczypospolitej stwierdza ze takze ja popelnilem
    jakies przestepstwo. I nie mam jak tego sprostowac, pomimo ze nikt mnie za
    to rzekome przestepstwo nie skazal w innym postepowaniu.

    Bungo

  • 16. Data: 2004-11-07 10:48:37
    Od: "Bungo" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Johnson" :

    > A ja nie rozumiem, czemu autor wątku uważa, że jest to jego imię i
    > nazwisko, a nie osoby o tych samych danych. Czemu uważa, że wyrok jego
    > dotyczy ?

    Bo takze inne okolicznosci faktyczne wymienione w tym wyroku wskazuja na
    mnie. Oprocz mnie w moim miescie sa tylko dwie osoby o tym samym imieniu i
    nazwisku, ktorych te okolicznosci faktyczne nie moga dotyczyc.

    Bungo

  • 17. Data: 2004-11-07 10:50:47
    Od: "Bungo" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Bungo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może dołożyli Ci za nie przycinanie postów. a co za tym idzie śmiecenie?
> [...]

    Rzeczywiscie, bardzo smieszne. Powinni mnie od razu rozstrzelac - to bedzie
    kara adekwatna do winy :-(

  • 18. Data: 2004-11-07 11:35:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Rzeczywiscie, bardzo smieszne. Powinni mnie od razu rozstrzelac - to
    > bedzie kara adekwatna do winy :-(

    W dodatku jesteś recydywistą.
    Pooglądaj jak piszą posty inni, co wycinają a co cytują.

    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2004-11-07 11:44:11
    Od: "Bungo" <p...@o...pl>

    > Pooglądaj jak piszą posty inni,

    No wlasnie. zmien kodowanie albo nie uzywaj polskich znakow. :-(
    Nota bene twoj wklad w dyskusje nad problemem prawnym jest zerowy.
    A uwage mozna komus zwrocic kultralniej, nie kpiac z jego zyciowego
    problemu.

    Bungo

  • 20. Data: 2004-11-07 15:44:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nota bene twoj wklad w dyskusje nad problemem prawnym jest zerowy.
    > A uwage mozna komus zwrocic kultralniej, nie kpiac z jego zyciowego
    > problemu.

    Dziękuję za poprawę.Jak widzisz, nie jest to trudne.

    Pzdr
    Leszek