  • 281. Data: 2008-11-07 08:13:08
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gevhm6$1o34$1@opal.icpnet.pl...

    > W praktyce to się wątkotwórca przekonał. Został uznany przez policjantów
    > specjalizujących się w obsłudze zdarzeń drogowych za winnego i dostał
    > mandat.

    no popatrz, a w ktorym miejscu to wyczytales?
    bo z pierwszego postu nijak to nie wynika

  • 282. Data: 2008-11-07 19:20:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > no popatrz, a w ktorym miejscu to wyczytales?
    > bo z pierwszego postu nijak to nie wynika

    I ty chcesz się wypowiadać na temat oceny prawnej zdarzenia skoro jesteś za
    mało bystry aby z uwagą śledzić dyskusję???
    W pierwszym poście można było co prawda już podejrzewać obecność na miejscu
    policji i mandat ale już w dniu 28.10 masz jak byk-"Dzięki Steel za
    wskazanie podstawy prawnej, mam jeszcze pytanie czy mogę cokolwiek zrobić
    skoro przyjęłem mandat i przyznałem sie do winy,"

    --
    Pzdr
    Leszek