  • Data: 2008-11-21 08:54:45
    Temat: Rozwód dziecko przeprowadzka
    Od: Nitria <n...@g...com[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam takie pytanie,
    ale wcześniej słowem wstępu: jestem po rozwodzie, oboje rodziców ma
    prawo do opieki z zastrzeżeniem, że dziecko jest przy matce. (Ojciec ma
    wyznaczony czas kontaktu z dzieckiem co 2 weekend i jeden dzień w
    tygodniu pomiędzy tymi weekendami) Niestety obecna rola ojca to tylko
    utrudnianie życia.

    Ja wstąpiłam w nowy związek (małżeński oczywiście)- to słowem
    wyjaśnienia bo może ta informacja jest istotna.

    Teraz dostałam dobrą pracę niestety 70 km od Szczecina w którym
    mieszkam, chcę się przeprowadzić ale nie wiem co będzie ze szkołą (od
    września mój synek do takowej zacznie uczęszczać.

    Czas na Pytanie właściwe: co powinnam zrobić aby po przeprowadzce nie
    dowozić dziecka do szkoły do Szczecina bo to byłoby trochę chore skoro
    szkoła jest na miejscu oraz jak wygląda kwestia kontaktu ojca z
    dzieckiem, nie chce go ograniczać ale nie mam ochoty płacić ca to że
    ojciec przyjedzie po młodego (W jedną stronę mogę go zawozić ale to max
    - ojciec dziecka też ma auto i pieniądze na paliwo więc stać go na
    przyjazd po młodego lub odwiezienie go do domu).

    Moje pytanie może jest dziwne ale ojciec robił i robi mi problemy na
    każdym kroku i tu też się takowych spodziewam więc chcę wiedzieć jak się
    bronić.

    Pozdrawiam
    Ania