    From: "Andy" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozwó z zagranicy
    Date: Thu, 22 Mar 2007 06:47:25 -0500

    Witam,
    prosze o porade w takiej sprawie:
    przebywam od trzech lat w USA, zona mieszka w Polsce,
    postanowilismy wziasc rozwod, ja bede skladal pozew, bez orzekania
    o winie. Nie posiadamy dzieci. Niestety nie moge leciec do Polski
    na rozprawy. Czy jest mozliwe przeprowadzenie takiego rozwodu?
    Reprezentowc mnie moze brat lub adwokat. (jak ma wygladac takie upowaznienie
    dla brata?)
    Dodatkowo w czasie malzenstwa mieszkalismy w miescie rodzinnym zony,
    tam byl slub, natomiast ja nigdy nie bylem tam zameldowany, nawet czasowo.
    Czy pozew mam skladac w miescie zamieszkania zony czy w miejscu
    mojego zameldowania (inne wojewodztwo).

    Pozdrawiam i dziekuje za rady,
    Andrzej