-
1. Data: 2014-12-03 15:04:29
Temat: Rozwiązanie umowy na internet.
Od: s...@g...com
Witam !
Proszę o informacje czy mogę rozwiązać umowę na świadczenie dostępu do internetu bez
ponoszenia kosztów w przypadku jeśli operator (Netia Dropss) nie rozpoczął jeszcze
świadczenia usługi a powinien 28 listopada.
Dziś dodatkowo konsultanci poinformowali mnie, iż muszę jeszcze czekać około 21 dni
na aktywację linii.
Umowa była podpisywana w połowie listopada. Poprzedni operator (Orange) miał
świadczyć usługę do 27 listopada natomiast Netia Dropss miał być dostępny od 28.
Dziękuję za informacje.
Darek.
-
2. Data: 2014-12-03 16:48:46
Temat: Re: Rozwiązanie umowy na internet.
Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>
W dniu 2014-12-03 15:04, s...@g...com pisze:
> Witam !
>
> Proszę o informacje czy mogę rozwiązać umowę na świadczenie dostępu do internetu
bez ponoszenia kosztów w przypadku jeśli operator (Netia Dropss) nie rozpoczął
jeszcze świadczenia usługi a powinien 28 listopada.
>
> Dziś dodatkowo konsultanci poinformowali mnie, iż muszę jeszcze czekać około 21 dni
na aktywację linii.
>
> Umowa była podpisywana w połowie listopada. Poprzedni operator (Orange) miał
świadczyć usługę do 27 listopada natomiast Netia Dropss miał być dostępny od 28.
>
Czyli Netiowa klasyka. Operator A ma wyłączyć neta w dniu, w którym
Netia ma włączyć. Nadchodzi dzień, A wyłącza neta, Netia nie włącza i
tłumaczy się, że nie zrobi tego przez x dni.
Skoro obiecali, a nie włączyli, to wg mnie możesz rozwiązać umowę ze
skutkiem natychmiastowym, albo poczekać 14 dni od obiecanej daty i
zgłosić do UKE, żeby dowalili im karę.
Możesz też wysłać list do Orange, w którym cofasz pełnomocnictwo dane
Netii i wtedy umowa może sobie być, ale będzie bezskuteczna, bo bez
pełnomocnictwa nie będą mogli świadczyć usługi.