eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozwiązanie umowy na internet.Rozwiązanie umowy na internet.
  • X-Received: by 10.140.108.5 with SMTP id i5mr24422qgf.11.1417615469620; Wed, 03 Dec
    2014 06:04:29 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.108.5 with SMTP id i5mr24422qgf.11.1417615469620; Wed, 03 Dec
    2014 06:04:29 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no4033589igd.0!news-out.google.com!n9ni15qai.0!nntp.google.com!s7no3867576qa
    p.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 3 Dec 2014 06:04:29 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.19.32.50;
    posting-account=yHU96AoAAAD2lkiSBqSQdBFLfU2MNMO2
    NNTP-Posting-Host: 83.19.32.50
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Rozwiązanie umowy na internet.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 03 Dec 2014 14:04:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:743184
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam !

    Proszę o informacje czy mogę rozwiązać umowę na świadczenie dostępu do internetu bez
    ponoszenia kosztów w przypadku jeśli operator (Netia Dropss) nie rozpoczął jeszcze
    świadczenia usługi a powinien 28 listopada.

    Dziś dodatkowo konsultanci poinformowali mnie, iż muszę jeszcze czekać około 21 dni
    na aktywację linii.

    Umowa była podpisywana w połowie listopada. Poprzedni operator (Orange) miał
    świadczyć usługę do 27 listopada natomiast Netia Dropss miał być dostępny od 28.


    Dziękuję za informacje.

    Darek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1