    From: "Quest" <U...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozprawa pojednawcza - co i jak?
    Date: Mon, 9 Dec 2002 14:39:28 +0100

    Witam.
    W piatek, 13. grudnia o godz 13. (fajny termin) czeka mnie rozprawa
    pojednawcza (ja wnioslem pozew, bez orzekania o winie). Czy moze mi ktos z
    Szanownmych Grupowiczow powiedziec co na takiej rozprawie ma miejsce? Ile
    taka rozprawa trwa, kiedy moze byc wyzmaczony termin nastepnej rozprawy
    (tzn. czy wyznaczany jest termin juz na rozprawie pojednawczej czy
    powiadamienie listowne)? Jak najlepiej przejsc przez ta rozprawe - tzn. co
    mowic czego nie i o co moge byc pytany?

    Pozdr.
    Q.