  • Data: 2002-12-09 16:02:56
    Temat: Odp: Rozprawa pojednawcza - co i jak?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Quest <U...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at26el$g4g$...@n...tpi.pl...
    > Witam.
    > W piatek, 13. grudnia o godz 13. (fajny termin) czeka mnie rozprawa
    > pojednawcza (ja wnioslem pozew, bez orzekania o winie). Czy moze mi ktos z
    > Szanownmych Grupowiczow powiedziec co na takiej rozprawie ma miejsce?

    sędzia będzie nakłaniał do zgody ...

    Ile
    > taka rozprawa trwa,

    a to dużo też zależy od stron :-)

    kiedy moze byc wyzmaczony termin nastepnej rozprawy

    może być podany na posiedzeniu pojednawczym jak również odroczenie z
    terminem na piśmie ...czyli w tym wypadku sąd sad wezwie strony na odrębnym
    druku czyli wezwaniu ...

    > (tzn. czy wyznaczany jest termin juz na rozprawie pojednawczej czy
    > powiadamienie listowne)?

    j.w róznie może być

    Jak najlepiej przejsc przez ta rozprawe - tzn. co
    > mowic czego nie i o co moge byc pytany?

    no nie :- )teraz mnie zadziwiłeś :-) sąd już cie dobrze wypyta :-)

    Sandra