  • Data: 2007-10-02 19:25:54
    Temat: Roznoszenie lisów za zwrotnym poświadczeniem odbioru
    Od: "K. M" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam takie pytanie, otóż wpadłem na pomysł aby dorobić parę groszy
    (ehh te studia) na roznoszeniu przesyłek w moim miasteczku (około 20.000
    mieszkańców), konkretniej chodzi o roznoszenie listów poleconych za
    poświadczeniem odbioru np. z urzędu, sądu, komornika itp. oferując
    konkurencyjną cenę do Poczty Polskiej uważam że może i znalazła by się
    jakaś chętna instytucja :). Jakie warunki muszę spełniać aby roznosić te
    listy ? pewnie założyć firmę? może jakaś umowa zlecenie ? jeśli umowa
    zlecenie to czy taka instytucja/firma mogłaby sobie wrzucić to w koszty
    itp.? Dziękuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam