  • Data: 2005-07-25 18:29:02
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna.. dziwne pytania
    Od: "Johasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam troszeczke dziwne pytanie.. Otoz wlasnie odbylem rozmowe z moja
    dziewczyna, ktora dzisiaj rano miala spotkanie w sprawie pracy. Prowadzila
    ona rozmowe z prezesem firmy, podczas kotrej padlo wiele niepokojacych mnie
    i ja pytan...
    Ponizej podam kilka z nich:
    Czy jest Pani sama, czy ma Pani partnera?\
    Czy mieszka Pani z rodzicami, czy z partnerem?\
    Czy zamierzacie sie pobrac?
    Czy zamierza Pani zajsc w ciaze?\
    Jakiego jest Pani wyznania?
    \(przed wejsciem wypelniala ankiete, gdzie nalezalo miedzyinnymi podac
    rozmiar ubrania i butow)
    W samej rozmowie padly rowniez pytania dotyczace bezposrednio mnie, tj.
    Gdzie pracuje, na jakim stanowisku i jakie sa moje godziny pracy..\

    Pytania te wydaja mi sie dalece niestosowne i wrecz niezgodne z prawem...
    zastanawiam sie, czy powinnienem (lub bardziej moja dziewczyna) cos z tym
    zrobic.
    Dodam, ze szef zaproponowal jej prace juz od jutra...
    Poza ww. faktami uważam, ze moja dziewczyna jest bardzo atrkacyjną osobą, w
    zw. z czym mam pewne obawy, czy oby w tych pytaniach nie krylo sie cos
    wiecej.
    Dodatkowo podczas rozmowy telefonicznej, gdy to zaproszono ja na rozmowe,
    wyraznie zaznaczono, ze ma przyjsc w spodniczce...

    A wiec zapytuje.. czy ten prezesik z brzuszkiem po prostu nie zlamal prawa?
    \\