  • Data: 2005-04-05 17:01:48
    Temat: Rozdzielność majatkowa,długi,zameldowanie
    Od: "j...@w...pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sytuacja jest następująca.Pogodziłam się z mężem.Mamy rozdzielność
    majatkowa,lecz nie mamy rozwodu.Chcemy być razem.Mąż ma kolosalne długi,ale
    chcę abyśmy mieszkali razem.Nie podejmie pracy jeżeli nie będzie
    zameldowany,lub jak mu powiedzieli nie poda miejsca zamieszkania.Jeżeli zgodzę
    się na to aby podał mój adres to mogę spodziewać się wizyt komornika,poborcy
    itp.osób.Co mam zrobić? Jak chronić mój własny dorobek i dzieci?
    Proszę o poważne rady.Nadmienie że długi powstały w wyniku poważnych kradzieży
    i w wyniku niezapłacenia należności za sprzedane usługi i towar.W obu
    przypadkach pieniądze sa nie do odzyskania.Umorzenia
    śledztw,przedawnienia ,upadłośc firm.

    Dziękuję ,pozdrawiam-Joanna