  • Data: 2005-04-07 23:11:40
    Temat: Re: Rozdzielność majatkowa,długi,zameldowanie
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 Apr 2005 22:50:17 +0200, joannaWytnijto@plwytnij naskrobał(a):

    > Dzięki za ospowiedzi i odpowiadam.Długi zaciągnął mój mąż po
    > rozdzielności .Powstały na skutek kradzieży i nie płaceniu przez
    > zamawiających.Wiadomo co się wtedy dzieje,tylko cwaniak potrafi spaśc na
    > cztery łapy.

    zadłużenie 'męża' było przez DG w jakiej formie prawnej? Jednoosobowa
    działąlność czy spółka osobowa/ kapitałowa

> [...]
    > mu żeby się nie meldował a tylko podał adres zamieszkania dla celów
    > podatkowych i ZUS.Podobno to różnica.Faktycznie zamieszkujemy teraz razem od
    > 01.04 a wszystko co sie znajduje w mieszkaniu i samo mieszkanie jest moja
    > własnościa z odrebnego majatku(spadek)a zameldowana jestem z moimi rodzicami i
    > dziecmi.Pracodawca doradzi mu aby zatrudnił się na 1/4 etatu czyli poniżej
    > średniej kraj. i to nie będzie podlegało zajęciu.Wiadomo-na prawników nas nie
    > stać.W końcu ,czy komornik może przekroczyć próg jak nie będzie zameldowany?

    jeżeli faktycznie mąż odpowiada za długi fizycznie to pytanie czy
    1. Dłużnik wiedział o rodzielności majątkowej ?
    2. Był sądowny podział majątku?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org