  • Data: 2005-04-08 14:02:40
    Temat: Re: Rozdzielność majatkowa,długi,zameldowanie
    Od: "j...@w...pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zadłużenie 'męża' było przez DG w jakiej formie prawnej? Jednoosobowa
    > działąlność czy spółka osobowa/ kapitałowa
    Działalność jednoosobowa

    > 1. Dłużnik wiedział o rodzielności majątkowej ?
    > 2. Był sądowny podział majątku?
    1.A czy wierzyciel(w momencie np.sprzedaży towaru-kontrahent)pyta o takie
    sprawy? Z tego co ja wiem to nie pyta.
    2.Mamy rozdzielność majątkową sporządzoną notarialnie.W momencie podjęcia
    decyzji o rozdzielności adwokaci(2) przekonywali nas, że sądownie nie ma
    potrzeby tego załatwiać.Wystarczy notariusz i tak zrobiliśmy.

    Joanna