  • 11. Data: 2009-01-25 21:24:07
    Temat: Re: Rozdawanie pieniędzy :)
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

    > Stąd, że nie potrafię sobie wyobrazić modelu biznesowego opartego na
    > takich prowizjach, a skutecznego w takiej małej skali. To po prostu
    > śmierdzi małym polaczkiem kombinującym, jakby tu na lewo zarobić.

    Bo ty dużo sobie nie możesz wyobrazić i wszędzie widzisz kombinowanie na
    lewo (no, chyba że chodzi o Twoje kombinowanie, to już wtedy wszystko w
    porządku).

    Ja w swoim życiu widziałem już działający taki model - sondy SMS, gdzie
    autor sondy (na którego głowie było to jak zapewnić głosy w tej sondzie)
    dostawał jakiś procent od funduszy w niej uzbieranych.

    Zresztą, dokładnie w ten sam sposób działają operatorzy - przecież oni
    oddają część zarobku tym, którzy im generują ruch.

    p. m.

  • 12. Data: 2009-01-25 21:47:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Bo ty dużo sobie nie możesz wyobrazić i wszędzie widzisz kombinowanie na
    > lewo (no, chyba że chodzi o Twoje kombinowanie, to już wtedy wszystko w
    > porządku).

    Taka już moja zajawka :-)

> [...]
    > Zresztą, dokładnie w ten sam sposób działają operatorzy - przecież oni
    > oddają część zarobku tym, którzy im generują ruch.

    W tym nic złego nie widzę. Protestowałem przeciwko wyprowadzaniu środków od
    pracodawcy w celu powiększenia swojej wypłaty.

  • 13. Data: 2009-01-26 09:44:04
    Temat: Re: Rozdawanie pieni?dzy :)
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    [...]
    > Taka już moja zajawka :-)

    Robercie, to nie do ciebie było, tylko do AnyUsera.

    pzdr

    Maho

  • 14. Data: 2009-01-26 09:50:23
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Ja w swoim życiu widziałem już działający taki model - sondy SMS, gdzie
    > autor sondy (na którego głowie było to jak zapewnić głosy w tej sondzie)
    > dostawał jakiś procent od funduszy w niej uzbieranych.

    Ja też widziałem tego typu _uczciwe_ przedsięwzięcia - ale wszystkie
    miały jedną cechę wspólną: realizator miał za sobą spore zapasy gotówki
    na marketing. Czyli był poważną firmą.

    A jak ktoś chce sobie w ten sposób dorobić i szuka w tym celu pomocy na
    grupach dyskusyjnych, to nie daje to zbyt wielkiej nadziej na
    profesjonalizm tego przedsięwzięcia w jego wykonaniu.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2009-01-26 15:42:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

> [...]
    > grupach dyskusyjnych, to nie daje to zbyt wielkiej nadziej na
    > profesjonalizm tego przedsięwzięcia w jego wykonaniu.

    Być może że przedsięwzięcie się nie uda, ale dlaczego od razu zakładać że
    chodzi o przekręt?

    p. m.

  • 16. Data: 2009-01-26 16:07:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > [...]
    >>> lewo (no, chyba że chodzi o Twoje kombinowanie, to już wtedy wszystko w
    > Robercie, to nie do ciebie było, tylko do AnyUsera.

    A zatem przepraszam. U mnie było "podwieszone" pod moim postem. Widocznie
    coś OE popsuł.