  • Data: 2002-04-17 15:18:31
    Temat: Rezygnacja z umowy o dzieło - co zrobić?
    Od: "Łukasz Lachowicz" <l...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam następujący problem:

    Podpisałem umowę o dzieło na 1 miesiąc na pewną kwotę. miałem pracowac jako
    grafik komputerowy. Pracowałem przez tyfdzień - skanowałem fotki, zrobile
    grafikę na 1 serwis i oczekiwałem na kolejne zdjęcia e-mailem ale nei
    przychodziły. Gdy napisalem maila z pytaniem o co chodiz dostałem
    nastepującyą odpowiedź:

    "Stary wiem że nie dostałeś zdjęć ale jest to zwiazane z rezygnacją
    współpracy z tobą.Oczywiście odezwij się to rozliczymy się za powiedzmy
    tydzień pracy."

    W związku z tym mam pytanko: czy jest jakąs możliwość aby dostać pełną
    kwotę? Co mam im powiedzieć, jeżeli będę chciał.

    z góry dziękuję za odpowiedź.

    --

    ---
    Łukasz Lachowicz