eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnejRezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
    Date: Thu, 12 Apr 2007 19:46:22 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <evlr9j$eh5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dld62.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1176399988 14885 83.24.33.62 (12 Apr 2007 17:46:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2007 17:46:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:456262
    [ ukryj nagłówki ]

    Rok temu kupiłem router. 3 tygodnie temu router spalił sie z przyczyn
    niewyjaśnionych. Wiec oddałem go na gwarancji. Sklep w którym oddałem go
    do gwarancji zwlekał do dziś. Jednak przybyłem do sklepu chcąc żądać
    zwrotu pieniędzy. nie chcieli zwrócić pieniędzy grożąc mi przy tym ze
    jesłi bede chciał to z nimi załatwić to poczekam sobie jeszcze dłużej,
    to pan zdjął z półki router (ten sam model tylko w nowszej wersji z
    karta PCMCIA, reszta była taka sama) wyjął z pudełka karte PCMCIA wpisał
    na gwarancje numer seryjny routera i powiedział ze mam to zabierać. Na
    pytanie czemu zabrał karte PCMCIA stwierdził ze jej nie dotyczyła
    wymiana. Co ciekawe wartość całej nowej paczki (Routera z karta) to
    380zł (tyle samo bym dostał pieniędzy jeśli bym żądał zwrotu). Gdyby mi
    oddał pieniądze (380zł) to mógłbym za chwile kupic nowy router z karta
    PCMCIA. A tak dostałem niepełny zwrot towaru. Czuję się bezczelnie
    okradziony. Skoro sklep nie mógł mi dac identycznego urządzenia to
    powinien mi to jakoś zrekompensować. Zwłaszcza ze dziś mijał termin
    naprawy gwarancyjnej i żądałem zwrotu pieniędzy. Zgodziłem sie przyjac
    sam router bez karty PCMCIA, ponieważ nie wiedziałem co bedzie jesłi nie
    skorzystam z tego prawa po terminie 21 dni od przyjęcia do gwarancji. Po
    drugie zależało mi na routerze bo 3 tygodnie bez normalnego internetu
    miałem. Ale mimo wszystko chce żeby mi wypłacili wartość karty PCMCIa
    albo dołączyli do tego co zabrali.
    Kara PCMCIA miała swój numer seryjny jako cześć urządzenia i powinna być
    w nowej karcie gwarancyjnej, tyle ze tam nie występuje.

    Co mam teraz zrobić?
    Dostałem nowy router ale nie spełnia moim zdaniem moich wymogów, albo
    dostaje kompletną paczke albo pieniądze, a oni mi jakos to wcisnęli. Nie
    jestem na tyle awanturnikiem by sie kłócić, po prostu to nie było na
    moje nerwy.
    Czy rzecznik konsumentów w tym wypadku pomoże?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1