  • 81. Data: 2022-07-22 02:59:07
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > prostu z dupy wzięte. Napierdalają tych Rohingja, bo są inni i są słabsi
    > - innymi słowy gnebią ich... bo mogą. Rohinga żyli sobie na zadupiu
    > birmy gdzie nawet cięzko normalnie dojechać, więc ciężko żeby mieli
    > jakieś interakcje z przeciętnym mieszkańce birmy - coś jak ruscy nagle
    > stwierdzili że ukraincy to faszyści. W indiach muzułmanie często też
    > łatwo nie mają. W bombaju czy deli w ramadan hindusi urządzają sobie coś
    > na kształt naszych wiejskich dyskotek przed wejściami do meczetów, w
    > końcu ktoś kogoś potrąci tamten mu odda i kończy się zamieszkami na całe

    Niemniej generalnie buddyzm napier..la jakby mnie. W tej Birmie to chyba
    jednak Buddyści nie mordowali bo tak rozumieli nakazy swojej wiary?
    Natomiast i u Katolików i Muzułmanów, zarzynanie z imieniem boga na
    ustach to taka dość jakby pospolita maniera.

    --
    Marcin

  • 82. Data: 2022-07-22 03:02:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-21, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Czytałeś podlinkowany tekst?

    Tak.

> [...]
    > nie mają łatwo, więc nie chcę, żeby przez pryzmat moich wyborów moje dzieci
    > były oceniane. Dzieci są dla mnie najważniejsze. Moi rodzice tak mnie
    > wychowali, że mogłam dokonywać swoich wyborów i ja też staram się im na to
    > pozwalać.
    >
    > Beata Mateusiak-Pielucha
    > Posłanka PiS"
    >
    > Z drugiej strony Kasia używa sobie na Bali, więc trudno zaproponować jej
    > deportację, tak jak tym wszystkim wykolejeńcom, którzy - jak powiada pani
    > posełka - nie uznają "ważnych dla Polaków wartości".

    To musiałbyś dać jakiś kontr-tekst, gdzie Beata Mateusiak-Pielucha
    ocenia kogoś konkretniej, a nie pierniczy ogólne brednie o cnotach
    chrześcijańskich rodzin.

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2022-07-22 03:20:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pewnie o to, że jednak facet obracający dziesiątki czy setki kobiet to
    > jakieś jednak osiągnięcie wymagające umiejętności/talentu/pieniędzy. U

    Ale co to ma do rzeczy?

    > lasek jak nie jest jakaś paskuda, to jednak dość proste do osiągnięcia,
    > więc i mniejszy powód do dumy i chwalenia się niż u faceta;) Tak samo

    Czyli irytuje was, że w waszym przekonaniu się tym chwali? :) Mi prawdę
    mówiąc w ogóle nie przyszło do głowy, że ona się tym chwali. Po prostu
    sobie tak żyje i tyle. Ale może i się chwali (jak wspomniałeś, promuje
    książkę). Pewnie spokojnie może liczyć na bandy onanistów, którzy będą
    się jej rozwiązłością bryndzlować :)

    > jak facet wymieni koło w samochodzie to nikt się nad tym nie spuszcza,
    > natomiast jak laska to zwykle jednak jakiś pozytywny komentarz budzi;)

    No to przy założeniu, że wymieniłeś komuś koło dla chwały, a nie
    dlatego, że uważałeś, że to coś naturalnego co się robi aby pomóc, czy z
    dowolnego innego powodu. To jest właśnie to, że patrzycie na dzeiwczynę
    jak na jakiegoś aliena przez pryzmat beretu zrytego wiekami
    indoktrynacji religijnej :)

    > Czyli robi wyjątek bo innych jawnie krytykuje.

    Jeśli nie krytykuje indywidualnie konkretnych osób, to nie jest to nic
    ponad mówienie o światopoglądzie. Znajdź mi jakiś jej atak na konkretną
    osobę, a wtedy spokojnie się z tą hipokryzją zgodzę. Choć nawet wtedy
    nie będzie to do końca jasne, bo przecież nigdzie nie pochwala ona
    swojej córci, a jedynie nie chce się na jej temat wypowiadać. Nawet
    będąc organicznym antypisowcem, za jakiego się sam uważam, można to w
    sumie zrozumieć.

    --
    Marcin

  • 84. Data: 2022-07-22 07:44:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak wszyscy twierdzą, przy czym koncentrują się głównie na córce :)

    Nie wiem. Ja się koncentruje na córce bo o nią się pytasz:P

    > Wszystko co widziałem to ogólne twierdzenia, a nie ocena postępowania
    > konkretnych osób.

    Olin chyba cytował. Ruchających się nie tak jak ona chce postulowała
    deportować. W sumie córka deportowała się sama;)

    > A płacze ta córka? Pewnie nawet całkiem zadowolona z rozgłosu.

    No dokładnie - jej właśnie o to chodziło. Zrobić aferę żeby się o tym
    mówiło. I oparła to o dwa filary - mam horom madke z pis i sypiam ze
    wszystkim facetami jak leci ale nie polaczkami bo mam traumy. No i
    hałasu narobiła - w czym problem - ona zadowolona a ty ją przed "hejtem"
    bronisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2022-07-22 07:50:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kobieta nie, ale możecie łoże kupić na spółkę i wtedy żadne nie będzie
    > cudzołożyło.

    No właśnie już się bałem, że z własną żoną na wakacjach cudzołozyłem,
    ale dzejef poratował wspólnotą małżeńską i wyszło, że mieszkanie
    wspólnie wynajeliśmy choć ja płaciłem. Gorzej, że łoże właściwe mam z
    czasów kawalerskich;) Co by w sumie technicznie znaczyło, że wszystkie
    te panie ze mną cudzołożyły a ja z nimi nie:P Normalnie jak klinton w
    gabinecie owalnym:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 86. Data: 2022-07-22 08:05:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale co to ma do rzeczy?

    No w tym, że zwykle chwalimy się/podziwiamy to co jest trudne albo
    wyjątkowe a nie że ktoś robi to co wszyscy potrafią.

    > Czyli irytuje was, że w waszym przekonaniu się tym chwali? :)

    Niespecjalnie - mam to gdzieś - niech sobie tam się bawi na tej bali.
    Pytałeś dlaczego większy podziw budzi facet co sypała z kulkudziestoma
    kobietami niż kobieta z kulkudziestoma facetami to napisałem.

    > Mi prawdę
    > mówiąc w ogóle nie przyszło do głowy, że ona się tym chwali.

    Nie no - analogicznie jakby facet napisał książkę o tym jak siedzi w
    tropikach i rucha codziennie inną laske to chwali się czy żali? ;)

    > No to przy założeniu, że wymieniłeś komuś koło dla chwały, a nie
    > dlatego, że uważałeś, że to coś naturalnego co się robi aby pomóc, czy z
    > dowolnego innego powodu.

    No ja się nie chwalę, ze udało mi się koło zmienić.

    > To jest właśnie to, że patrzycie na dzeiwczynę
    > jak na jakiegoś aliena przez pryzmat beretu zrytego wiekami
    > indoktrynacji religijnej :)

    WAT?

    > Jeśli nie krytykuje indywidualnie konkretnych osób, to nie jest to nic
    > ponad mówienie o światopoglądzie.

    Krytykuje wszystkich co ruchają nieprawomyślnie jak leci i chciałaby ich
    wyrzucać z kraju. Córka wyjechała sama;)

    > Znajdź mi jakiś jej atak na konkretną osobę

    "Murzyni nie powinni mieć żadnych praw, zapierdalać na plantacjach
    bawełny a za każdą niesuborynację dostawać wpierdol" - znajdz mi tu atak
    na konkretnego murzyna:P

    > Nawet
    > będąc organicznym antypisowcem, za jakiego się sam uważam, można to w
    > sumie zrozumieć.

    Ale ja to doskonale rozumiem. To coś jak "to jest wyjątkowa sytuacja"
    jak prawaczki się skrobią. Wcale im się nie dziwię, tylko piszę że są po
    prostu hipokrytami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2022-07-22 08:18:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niemniej generalnie buddyzm napier..la jakby mnie.

    To zależy - generalnie napierdalaj mniej tam gdzie im państwo
    napierdalać więcej nie pozwala:P U nas katole muzłmanów nie napierdalają
    nie dlatego że by nie chcieli (przynajmniej wystarczająca część żeby im
    wpierdolić) ale dlatego że jednak państwo nie pozwala i do pierdla za
    zatłuczenie muzlima się idzie.

    > W tej Birmie to chyba
    > jednak Buddyści nie mordowali bo tak rozumieli nakazy swojej wiary?

    Z tego co wiem to zwykli buddyści napierdalali ich po prostu "bo tak".
    Natomiast buddyjska wierchuszka jak najbardziej popierała to "w obronie
    buddyzmu" którego nikt zresztą nie atakował. Ich "najwyżsi" mnisi po
    pierwszych masakarach przemawiali do żołnierzy i uspokajali uch
    sumienia, że co prawda zabijać ot tak nie wolno, ale oni przecież dla
    budyyzmu więc się nie liczy jako grzech. W sumie jak w każdej religii.
    Obecnie jest to klasyczna wojna miedzy my a oni, gdzie podział przebiega
    po religii.

    > Natomiast i u Katolików i Muzułmanów, zarzynanie z imieniem boga na
    > ustach to taka dość jakby pospolita maniera.

    No więc w birmie to wyglądało tak samo. W indiach też buddyści mordowali
    muzułmanów na ulicach w dość brutalne sposoby (na przykład zatłuczenie
    kijami) tylko za to że ktoś chodzi do meczetu. Więc tentego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2022-07-23 04:11:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Olin chyba cytował. Ruchających się nie tak jak ona chce postulowała
    > deportować. W sumie córka deportowała się sama;)

    To ogólne stwierdzenie, nie krytyka konkretej osoby. Ty wymagasz, żeby
    skrytykowała w ten sposób kogoś personalnie i to własną córkę. Mam
    wątpliwości, czy znalazłoby się wielu, bez względu na poglądy, którzy
    poszliby na otwartą, publiczną konfrontację z kimś bliskim.

    Więc ponownie, możemy się nie zgadzać z pierniczeniem posłanki, ale
    odnośnie córki nie robi ona nic czego większość z nas by nie robiła.

> [...]
    > wszystkim facetami jak leci ale nie polaczkami bo mam traumy. No i
    > hałasu narobiła - w czym problem - ona zadowolona a ty ją przed "hejtem"

    Bo nie uznaję podwójnych standardów i jeżdżenia po kimś, tylko dla tego,
    że ma matkę w pisie.

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2022-07-23 04:32:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To zależy - generalnie napierdalaj mniej tam gdzie im państwo
    > napierdalać więcej nie pozwala:P U nas katole muzłmanów nie napierdalają

    czyli wydaje się, że religia nie jest tu dominującym czynnikiem

    > nie dlatego że by nie chcieli (przynajmniej wystarczająca część żeby im
    > wpierdolić) ale dlatego że jednak państwo nie pozwala i do pierdla za
    > zatłuczenie muzlima się idzie.

    Wydaje się, że i w ateistycznym państwie też konieczne by były
    ograniczenia. Ale jednak mam ciąglę wrażenie, że buddyści nie wpierd..
    się w cudze życie z buciorami tak jak wyznawcych dwuch ww. religii.

> [...]
    > budyyzmu więc się nie liczy jako grzech. W sumie jak w każdej religii.
    > Obecnie jest to klasyczna wojna miedzy my a oni, gdzie podział przebiega

    Nie znam tła. Jedyne co wiem, to że Birma to dość specyficzny kraj z
    posraną najnowszą historią i to poważnie. Miałeś i masz tam totalitarne
    rządy junty wojskowej i biedne masy. Kraj był bardzo izolowany, wręcz
    przypominał pod tym względem Koreę Pn czy Kubę. To są idealne warunki na
    znalezienie sobie wroga wewnętrznego czy innego, bo tak te systemy
    działają. Potem nastały krótkie rządy Aung San Suu Kyi i ponwnie rządy
    junty. U Ruskich zobacz, dużo więcej czasu nie zmieniło nic z kacapskiej
    mentalności. Innymi słowy, byłbym ostrożny z wyrokowaniem, że ma to
    cokolwiek wspólnego z Buddyzmem.

    > No więc w birmie to wyglądało tak samo. W indiach też buddyści mordowali
    > muzułmanów na ulicach w dość brutalne sposoby (na przykład zatłuczenie
    > kijami) tylko za to że ktoś chodzi do meczetu. Więc tentego.

    To co piszesz oznacza, że żadna religia nie czyni człowieka odpornym na
    bycie skurwysynem. Co ja twierdzę, że niektóre jakby wręcz potęgują złe
    cechy, i że MZ Buddyzm do tych religii nie należy.

    --
    Marcin

  • 90. Data: 2022-07-23 04:37:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > czasów kawalerskich;) Co by w sumie technicznie znaczyło, że wszystkie
    > te panie ze mną cudzołożyły a ja z nimi nie:P Normalnie jak klinton w

    Zawsze można wspomóc się nie własnością a posiadaniem, gdzie razem z
    żoną okupującie dowolne łóżko z faktycznym jego władaniem. Stawiam, że
    KK opierał tu swoje ograniczenia właśnie na poziadaniu a nie na
    własności :)

    --
    Marcin