    Date: Fri, 22 Jul 2022 08:18:49 +0200
    Subject: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@g...com>
    <62d3ca74$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <b64BK.390347$70_9.370372@fx10.ams1>
    <f...@4...net>
    <62d94bc6$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <112ad48mcwm5l$.wvnyfqao0117.dlg@40tude.net>
    <62d98887$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <vDmCK.563620$Gx85.6611@fx07.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Niemniej generalnie buddyzm napier..la jakby mnie.

    To zależy - generalnie napierdalaj mniej tam gdzie im państwo
    napierdalać więcej nie pozwala:P U nas katole muzłmanów nie napierdalają
    nie dlatego że by nie chcieli (przynajmniej wystarczająca część żeby im
    wpierdolić) ale dlatego że jednak państwo nie pozwala i do pierdla za
    zatłuczenie muzlima się idzie.

    > W tej Birmie to chyba
    > jednak Buddyści nie mordowali bo tak rozumieli nakazy swojej wiary?

    Z tego co wiem to zwykli buddyści napierdalali ich po prostu "bo tak".
    Natomiast buddyjska wierchuszka jak najbardziej popierała to "w obronie
    buddyzmu" którego nikt zresztą nie atakował. Ich "najwyżsi" mnisi po
    pierwszych masakarach przemawiali do żołnierzy i uspokajali uch
    sumienia, że co prawda zabijać ot tak nie wolno, ale oni przecież dla
    budyyzmu więc się nie liczy jako grzech. W sumie jak w każdej religii.
    Obecnie jest to klasyczna wojna miedzy my a oni, gdzie podział przebiega
    po religii.

    > Natomiast i u Katolików i Muzułmanów, zarzynanie z imieniem boga na
    > ustach to taka dość jakby pospolita maniera.

    No więc w birmie to wyglądało tak samo. W indiach też buddyści mordowali
    muzułmanów na ulicach w dość brutalne sposoby (na przykład zatłuczenie
    kijami) tylko za to że ktoś chodzi do meczetu. Więc tentego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!