  • Data: 2006-06-10 12:33:40
    Temat: Renta rodzinna a praca w Anglii
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Mam obecnie przyznaną rentę rodzinną po ojcu, chciałbym w te
    wakacje wyjechać do Anglii w celach zarobkowych, ale nie wiem jak
    wygląda sprawa wstrzymania/odebrania wypłacania renty przy
    przekroczeniu progu 70% średnich dochodów za poprzedni kwartał.

    Czy chodzi tu o łączny dochód w ciągu roku, czy jest to informacja
    że można pracować za 70% średniej krajowej miesięcznie, czy też
    chodzi o 70% średniej na kwartał? Nie wiem po prostu jakiego odcinka
    czasu dotyczy ograniczenie dochodów.

    Pozdrawiam, Krzysztof Podsiadło