  • 1. Data: 2005-04-20 20:07:09
    Temat: Remont CO - czy potrzebna zgoda ?
    Od: kamiL <k...@y...com>

    Witam,
    Mam takie problem. Mieszkam na ostatnim pietrze w w 4 kondygnacyjnym
    bloku. Mieszkanie jest moja wlasnoscia. Funkcjonuje tez wspolnota
    mieszkaniowa, ktora to wynajmuje jakas firme jako zarzadce
    nieruchomosci. Jest to stary blok i w niektorych miejscach przy scianie
    sa piony od CO. Pytanie jest czy moge sobie taki pion przesunac o np 10
    cm w lewo albo prawo ? Czy potrzebuje na to zgody jakiejs ? Czy ktos
    moze mnie skontrolowac i jakies kary nalozyc itp ? Pytam sie bo mam
    strzasznie problematycznego sasiada, ktory mieszka pode mna.

    Bardzo prosze o jakies informacje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2005-04-22 21:27:35
    Temat: Re: Remont CO - czy potrzebna zgoda ?
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > skontrolowac i jakies kary nalozyc itp ? Pytam sie bo mam strzasznie
    > problematycznego sasiada, ktory mieszka pode mna.

    Instalacja CO służy ogółowi mieszkańców, nie jest więc (wyłącznie) twoją
    własnością i na jej naruszenie - zmianę musisz mieć zgodę wspólnoty. Samo
    przesunięcie pionów nie powinno stanowić problemu ale na wszelki wypadek ...
    Pozdrowienia
    sąsiada nie zazdroszczę
    smiechu