  • Data: 2013-09-30 06:55:48
    Temat: Reklamaja a towaru brak
    Od: Tomek <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć
    Zakupiłem na aukcji telefon, pisało ze ma LECIUTKO trzeszczący głośnik,
    niestety głośnik trzeszczy i to bardzo. Oprocz tego w paczce był tylko
    telefon i ładowarka nieorginalna, wszystko bez papierów - ale mniejsza z
    tym.
    Odesłałem na reklamacje ok 2-3 tygodnie temu i cisza, na maile nie
    odpisują. Telefon do nich dotarł bo patrzyłem na sledzenie paczki.
    Poczekam jeszcze z tydzien i zastanawiam się co z tym zrobić, telefon
    wart prawie 1000 zł więc im nie podaruje. Czy allegro moze oddac
    pieniadze, czy musze zgłosic na Policje ?? Mam pierwszy taki przypadek
    więc nie wiem ...