  • 11. Data: 2016-06-26 13:00:09
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 10:18:41 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    .

    > Jeśli tak, to reklamacja do odrzucenia,
    Która i dlaczego? Ta z gwarancji czy niezgodności?
    Można złożyć z dwóch tytułów jednocześnie?
    Jeśli po półtora roku jeden z elementów przestał prawidłowo funkcjonować to pewnie
    miał wadę ukrytą.

  • 12. Data: 2016-06-26 13:03:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 10:18:41 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jeśli tak, to reklamacja do odrzucenia.

    Zresztą teraz to sobie mogą odrzucać- nie ustosunkowali się w terminie 14dni znaczy
    uznali żądania.
    Jutro zostaną poproszeni o zwrot kasy.

  • 13. Data: 2016-06-26 13:04:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 13:00, Kris pisze:
    > W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 10:18:41 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > .

    > Która i dlaczego? Ta z gwarancji czy niezgodności?

    Z niezgodności. Przecież nie znamy warunków gwarancji, to się nie będę
    an ten temat wypowiadać.

    > Można złożyć z dwóch tytułów jednocześnie?

    Można, ale skoro się o to pytasz, to znaczy że tak nie złożyłeś (bo
    jakbyś złożył reklamację i powołał się alternatywnie i na roszczenia z
    warunków gwarancji i z niezgodności, to byś takich pytań na grupie nie
    zadawał).

    > Jeśli po półtora roku jeden z elementów przestał prawidłowo funkcjonować to pewnie
    miał wadę ukrytą.

    W sensie że jak po roku przetrą mi się skarpetki, to mam prawo dostać
    nowe? Myśl logicznie.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-06-26 13:04:37
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ty glupi cwoku wioskowy skoro uznali gwarancje to teraz czekaj laskawie
    az go naprawia.

  • 15. Data: 2016-06-26 13:05:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 13:03, Kris pisze:

    > Zresztą teraz to sobie mogą odrzucać- nie ustosunkowali się w terminie 14dni znaczy
    uznali żądania.
    > Jutro zostaną poproszeni o zwrot kasy.

    Pod warunkiem, że jest to reklamacja z tytułu niezgodności. A że nawet
    ty tego nie jesteś pewien...

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-06-26 16:05:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 13:04:28 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Z niezgodności.
    A czyałeś pierwszy post w tym wątku?
> [...]

    > jakbyś złożył reklamację i powołał się alternatywnie i na roszczenia z
    > warunków gwarancji i z niezgodności, to byś takich pytań na grupie nie
    Czytanie ze zrozumieniem to jak już dawno zaważyłem jeden z Twoich problemow.

    > W sensie że jak po roku przetrą mi się skarpetki, to mam prawo dostać
    > nowe? Myśl logicznie
    W sensie że jak sali skarpetki które miały działać dwa lata po roku się przetarły to
    niezgodne z umową są.
    Deichmann problemów nie robi jak się po półtora roku buty rozkleją.
    Ale ciągle nie czytasz ze zrozumieniem- nie stosunkowali się w ciągu 14 dni
    to...(doczytaj w mądrych księgach)

  • 17. Data: 2016-06-26 16:07:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 13:05:30 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Pod warunkiem, że jest to reklamacja z tytułu niezgodności. A że nawet
    > ty tego nie jesteś pewien...
    Problem rozumienia tekstu pisanego się kłania. Ale jesteś blisko- nie jestem pewien i
    właśnie o to w tym wątku pytam.

  • 18. Data: 2016-06-26 16:07:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 13:04:26 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
    > Ty glupi cwoku wioskowy skoro uznali gwarancje to teraz czekaj laskawie
    > az go naprawia.
    Jak pijesz to niej pisz.

  • 19. Data: 2016-06-26 16:18:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 16:05, Kris pisze:

    > A czyałeś pierwszy post w tym wątku?
    > Przecież nie znamy warunków gwarancji, to się nie będę

    No to jak nie mówimy, to tym bardziej po co się pytasz o gwarancję?

    > Czytanie ze zrozumieniem to jak już dawno zaważyłem jeden z Twoich problemow.

    > W sensie że jak sali skarpetki które miały działać dwa lata po roku się przetarły
    to niezgodne z umową są.

    Owszem. Ale co do zasady nie spotkałem się z komputerem, który z
    definicji i umowy miałby działać dwa lata.

    > Deichmann problemów nie robi jak się po półtora roku buty rozkleją.
    > Ale ciągle nie czytasz ze zrozumieniem- nie stosunkowali się w ciągu 14 dni
    to...(doczytaj w mądrych księgach)

    Ty też nie rozumiesz, że pisałem o zasadności reklamacji, a nie tym, czy
    kupującemu udało się przechytrzyć sprzedającego.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-06-26 16:19:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 16:07, Kris pisze:

    > Problem rozumienia tekstu pisanego się kłania. Ale jesteś blisko- nie jestem pewien
    i właśnie o to w tym wątku pytam.

    I myślisz, że my będziemy wiedzieć, jaką reklamację złożyłeś, skoro
    nawet sam tego nie wiesz? Ty nie tylko czytać, ale i pisać nie umiesz...

    --
    Liwiusz