eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - uszkodzenie (po) zakupieReklamacja - uszkodzenie (po) zakupie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: fi5h <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - uszkodzenie (po) zakupie
    Date: Thu, 09 Dec 2004 11:15:52 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <cp98ke$ef0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1102587342 14816 212.160.136.163 (9 Dec 2004 10:15:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Dec 2004 10:15:42 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.7.3) Gecko/20041007
    Debian/1.7.3-5
    X-Accept-Language: pl, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:262065
    [ ukryj nagłówki ]

    Ot przedstawiam taka mala historyjke:

    Jest sobie sklep (market powiedzmy) samoobslugowy.
    Klient bierze towar (telewizor) , idzie do kasy placi i jedzie do domu.

    Po jakims czasie wraca i mowi ze towar byl uszkodzony.
    Telewizor ma polamana obudowe, widac braki fragmentow obudowy.
    Oczywiscie klient mowi ze towar taki zakupil itp,

    Kierownik sklepu sprawdza na kamerach przemyslowych i widac przy kasie
    ze pudelko zostaje otwarte, styrpiany zabezpieczajace sa cale, wszystko
    jak nalezy , jednak telewizora klient nie wyciaga i nie oglada.
    Sklep posiada oczywiscie miejsce w ktorym mozna sprawdzic zakupiony
    sprzet jednak klient nie decyduje sie poswiecic temu chwili i poprostu
    zamyka karton i idzie do domu.

    No i co w tej sytuacji :) no by zadowolic klienta to kasy nikt mu nie
    odda ani nowego telewizorka (ponad 12 000 zl )

    Klient jak ot klient naublizal i powiedzial ze odda sprawe do sadu ( a
    niech oddaje heh).

    Co Wy na to :) ?

    Karton do teraz nie nosi zadnych sladow uszkodzen, wgniecen itp.
    Najprawdopodobniej upadek nastapil poza kartonem juz w domu u klienta
    (jak by byl w kartonie to przynajmniej czesci plastiku po obudowie by
    pozostaly, a malutkie to one nie byly).

    Takie ot ciekawe przypadki mozna spotkac..

    --
    fi5h

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1