eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja usług telekomunikacyjnychReklamacja usług telekomunikacyjnych
  • Data: 2014-03-30 09:59:27
    Temat: Reklamacja usług telekomunikacyjnych
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Od jakiegoś czasu istnieje tendencja do tworzenia przez dostawców usług
    telekomunikacyjnych płatnych serwisów zajmujących się przyjmowaniem
    różnego rodzaju wniosków, dyspozycji itp. Innymi słowy: nie chce Ci się
    znaleźć oferty na stronie WWW, albo wybrać się do salonu, chcesz pogadać
    z konsultantem - płacisz za połączenie. Co jednak w przypadku składania
    reklamacji? Przykładowo: nie działa internet, więc ciężko zgłosić awarię
    za jego pośrednictwem, dzwonimy rozmowa z konsultantem 2.00 PLN.
    Połączenie zostanie zerwane, dzwonimy jeszcze raz, być może po jakimś
    czasie trzeba ponowić zgłoszenie, bo operator się ociąga i potrafi z
    tego wyjść jakaś suma. Czy opłaty za połączenie w ramach zgłaszania
    reklamacji nie powinny być automatycznie anulowane, ewentualnie czy
    można dochodzić ich zwrotu?

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1