-
Data: 2014-03-30 09:59:27
Temat: Reklamacja usług telekomunikacyjnych
Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Witam
Od jakiegoś czasu istnieje tendencja do tworzenia przez dostawców usług
telekomunikacyjnych płatnych serwisów zajmujących się przyjmowaniem
różnego rodzaju wniosków, dyspozycji itp. Innymi słowy: nie chce Ci się
znaleźć oferty na stronie WWW, albo wybrać się do salonu, chcesz pogadać
z konsultantem - płacisz za połączenie. Co jednak w przypadku składania
reklamacji? Przykładowo: nie działa internet, więc ciężko zgłosić awarię
za jego pośrednictwem, dzwonimy rozmowa z konsultantem 2.00 PLN.
Połączenie zostanie zerwane, dzwonimy jeszcze raz, być może po jakimś
czasie trzeba ponowić zgłoszenie, bo operator się ociąga i potrafi z
tego wyjść jakaś suma. Czy opłaty za połączenie w ramach zgłaszania
reklamacji nie powinny być automatycznie anulowane, ewentualnie czy
można dochodzić ich zwrotu?
--
Pozdrawiam
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.14 14:49 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- Obrońcy
- Obrońcy
- Obrońcy
- Ekstradycja
- policja pomaga
- Kolejny biegły
- Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- Poseł oszukany "na policjanta"
- znów chory psychicznie
- Rozproszona Kontrola Konstytucyjności WYBORNE ;-)
- dotacja dla PiS
- wolny rynek
- odpowiedzialnosc powodz
- (ino)wrocław
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-19 policja pomaga
- 2024-12-19 Kolejny biegły
- 2024-12-19 Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-17 Rozproszona Kontrola Konstytucyjności WYBORNE ;-)
- 2024-12-17 dotacja dla PiS
- 2024-12-17 wolny rynek
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-15 (ino)wrocław