  • Data: 2007-07-26 10:35:27
    Temat: Reklamacja a ochrona danych osobowych
    Od: "kf" <m...@b...gg19840.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sparawa ochrony danych osobowych w
    przypadku reklamacji?
    Dokładnie rzecz mówiąc sprawa wygląda nastepująco:
    Klient coś u mnie kupuje - na paragon. Po jakimś czasie przychodzi z
    reklamacją - wypełniam
    więc w komputerze gotowy do tego formularz w którym wpisuję dane osobowe
    (m.in. imię, nazwisko, telefon)
    klienta i wydaję mu podpisany przeze mnie formularz - jak potwierdzenie
    przyjęcia, nie wymagając jego podpisu
    Następnie pełną informację o takim zgłoszeniu przekazuję do serwisu
    producenta.
    Jak to się ma do kwestii ochrony danych osobowych? Nie dość, że gromadzę
    dane osobowe
    (teoretycznie bez akceptacji) - to jeszcze przekazuje je dalej, innemu
    podmiotowi.
    Zaciekawiło mnie to, bo wiem że to codzienna praktyka w wielu branżach ...

    pozdrawiam
    kf