eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja PKP IntercityReklamacja PKP Intercity
  • Data: 2006-11-16 21:33:42
    Temat: Reklamacja PKP Intercity
    Od: MaKeR <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Podczas wakacyjnych wojazy wraz z moja towarzyszka mialem "przyjemnosc"
    skorzystac z uslug Tanich Lini Kolejowych PKP Intercity. Jechalem nocnym
    pociagiem z Gdyni do Krakowa. Do skorzystania z uslug TLK zachecil mnie
    rzekomy wysoki komfort podrozy, cytat ze strony TLK:
    "W nocnych pociągach, w wagonach z miejscami do siedzenia jest 6, a nie
    8 miejsc, co znacznie poprawia komfort podróżowania."
    Oraz to ze byl to pociag z obowiazkiem rezerwacji miejsc (brak
    walajacych sie ludzi po korytarzu).

    Po wejsciu do pociagu okazalo sie ze przedzialy sa 8 osobowe czyli juz
    na wstepie zostalem oszukany. Ale malo tego nie robilbym z tego problemu
    gdyby w tym przedziale podrozowalo 6 osob ale niestety kilka stacji
    dalej konduktor przydzielil do przedzialu w ktorym podrozowalem 2 osoby
    bez miejscowek (podobno obowiazywal obowiazek rezerwacji miejsc !).
    Malo tego nastepne kilka stacji dalej gdy chcialem wyjsc do toalety
    pomyslalem ze jestem w Indiach takiego widoku nie widzialem jeszcze
    ludzie lezeli na korytarzu jeden na drugim nie bylo zadnej mozliwosci
    przejsc korytarzem.

    Gdy wrocilem do domu stwierdzilem ze tego PKP nie popuszcze. I nie
    chodzi mi tu o te 100 zl za bilety, a o pewna przyzwoitosc...

    Dzien po trefnej podrozy (10.IX) wyslalem reklamacje.
    W odpowiedzi z dnia 29.IX otrzymalem zapewnienie o toczacym sie w tej
    sprawie postepowaniu wyjasniajacym.
    Przesylam kilka cytatow z pisma z dnia 6.XI :
    "Wlaczenie wagonu z przedzialami osmiomiejscowymi w sklad pociagu TLK nr
    .... spowodowane bylo brakiem odpowiedniej rezerwy wagonowej na stacji
    postojowej"
    "Rozumiemy Pana niezadowolenie z powodu duzej frekwencji podroznych w
    pociagu, jednakze i my prosimy o zrozumienie, ze jako spolka trudniaca
    sie przewozem osob i rzeczy nie mozemy odmowic przewozu zadnemu
    podroznemu, ktory chce skorzystac z naszych uslug.
    Z przykroscia stwierdzam, ze brak jest podstaw do pozytywnego
    rozpatrzenia Pana reklamacji."

    Co teraz, gdzie sie mam zwrocic o pomoc ?
    Jakie sa szanse na wygranie tej sprawy ?
    Nie popuszcze, bede walczyc do ostatniej kropli krwi ;)

    Pozdrawiam !
    MaKeR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1