  • 1. Data: 2006-03-15 11:50:46
    Temat: Podatek od sprzedaży samochodu
    Od: "darr" <d...@p...onet.pl>

    Nie jestem do końca obeznany w temacie, ale wiem że jeśli kupię samochód i
    sprzedam go przed upływem pół roku to będę musiał zapłacić od sprzedaży
    podatek. No dobra a teraz mój przypadek.
    Kupiłem w czerwcu (6.2005 r.) samochód osobowy. Samochód był sprowadzony z
    niemiec. Samochód został zarejestrowany na mojego tatę i na mnie jako
    współwłaściciela.
    W grudniu (12.2005 r.) odkupiłem 50% udziałów taty i stałem sie jedynym
    właścicielem samochodu (tata zmarł!). Samochód został zarejestrowany gdzieś na
    początku stycznia (1.2006 r.).

    I pytanie?
    Czy teraz jeżeli będę chciał sprzedać samochód to te w.w. pół roku odnosi się
    do pierwszej rejestracji (6.2005 r.) samochodu gdzie byłem współwłaścicielem
    czy drugiej rejestracji (1.2006 r.) gdzie byłem pełnym właścicielem ?

  • 2. Data: 2006-03-31 13:07:42
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży samochodu
    Od: "Tomek" <X...@X...pl>

> [...]
    > współwłaścicielem
    > czy drugiej rejestracji (1.2006 r.) gdzie byłem pełnym właścicielem ?

    pol roku od pierwszej rejestracji w Polsce

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek