-
1. Data: 2008-05-14 12:05:36
Temat: Regularnie psujący się notebook firmy Acer, zwrot pieniędzy
Od: PG <P...@g...com>
Witam,
Mam pytanie dotyczące zwrotu pieniędzy za wadliwy towar:
Sprzęt marki Acer. Zakupiony w sklepie sieci Vobis.
Przez ostatni miesiąc (ponad) leży w serwisie, a konkretnie sytuacja
wygląda tak.
Na początku kwietnia został wysłany do serwisu Acer w Czechach. Było
to pierwszy poniedziałek miesiąca.
Po tygodniu wrócił z tą samą usterką.
Na następny dzień, został wysłany ponownie. Po tygodniu wrócił, z tą
samą usterką plus nową.
Na następny dzień został wysłany ponownie i po tygodniu wrócił dalej z
tą samą usterką.
(mam datowane zdjęcia i filmik usterki)
Tak więc, przez pełne 3 tygodnie był w serwise Acer w Czechach, który
nie potrafi usunąć usterki.
Wobec tego, po 3 dniach od ostatniego zwrotu z serwisu, komputer
oddałem do sklepu w którym został
zakupiony z żądaniem na piśmie zwrotu pieniędzy na podstawie
niezgodności towaru z umową.
W obecnej chwili, po prawie dwóch tygodniach od oddania do sklepu,
firma Vobis odrzuciła moje żądanie.
Oświadczono, że komputer został ponownie wysłany do naprawy, został
naprawiony i ma zostać oddany.
Pytania:
1. Czy mam podstawę w takim przypadku żądać zwrotu pieniędzy ?
2. Czy firma Vobis może w obecnej sytuacji wysyłać bez mojej zgody
komputer do serwisu ?
3. Jak postępować, aby mimo wszystko starać się odzyskać pieniądze za
komputer ?
Dziękuję za ewentualną pomoc.