eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegularnie psujący się notebook firmy Acer, zwrot pieniędzyRegularnie psujący się notebook firmy Acer, zwrot pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!d77g2000hsb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: PG <P...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Regularnie psujący się notebook firmy Acer, zwrot pieniędzy
    Date: Wed, 14 May 2008 05:05:36 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 45
    Message-ID: <9...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.73.182
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1210766736 29188 127.0.0.1 (14 May 2008 12:05:36 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 May 2008 12:05:36 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d77g2000hsb.googlegroups.com; posting-host=212.244.73.182;
    posting-account=5Ur4LAoAAABfr1uSxC8HDAyGI0d4oqvf
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.14)
    Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:532673
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące zwrotu pieniędzy za wadliwy towar:

    Sprzęt marki Acer. Zakupiony w sklepie sieci Vobis.

    Przez ostatni miesiąc (ponad) leży w serwisie, a konkretnie sytuacja
    wygląda tak.
    Na początku kwietnia został wysłany do serwisu Acer w Czechach. Było
    to pierwszy poniedziałek miesiąca.
    Po tygodniu wrócił z tą samą usterką.
    Na następny dzień, został wysłany ponownie. Po tygodniu wrócił, z tą
    samą usterką plus nową.
    Na następny dzień został wysłany ponownie i po tygodniu wrócił dalej z
    tą samą usterką.

    (mam datowane zdjęcia i filmik usterki)

    Tak więc, przez pełne 3 tygodnie był w serwise Acer w Czechach, który
    nie potrafi usunąć usterki.
    Wobec tego, po 3 dniach od ostatniego zwrotu z serwisu, komputer
    oddałem do sklepu w którym został
    zakupiony z żądaniem na piśmie zwrotu pieniędzy na podstawie
    niezgodności towaru z umową.

    W obecnej chwili, po prawie dwóch tygodniach od oddania do sklepu,
    firma Vobis odrzuciła moje żądanie.
    Oświadczono, że komputer został ponownie wysłany do naprawy, został
    naprawiony i ma zostać oddany.

    Pytania:

    1. Czy mam podstawę w takim przypadku żądać zwrotu pieniędzy ?
    2. Czy firma Vobis może w obecnej sytuacji wysyłać bez mojej zgody
    komputer do serwisu ?
    3. Jak postępować, aby mimo wszystko starać się odzyskać pieniądze za
    komputer ?

    Dziękuję za ewentualną pomoc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1