eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegularnie psujący się notebook firmy Acer, zwrot pieniędzy › Regularnie psujący się notebook firmy Acer, zwrot pieniędzy
  • Data: 2008-05-14 12:05:36
    Temat: Regularnie psujący się notebook firmy Acer, zwrot pieniędzy
    Od: PG <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące zwrotu pieniędzy za wadliwy towar:

    Sprzęt marki Acer. Zakupiony w sklepie sieci Vobis.

    Przez ostatni miesiąc (ponad) leży w serwisie, a konkretnie sytuacja
    wygląda tak.
    Na początku kwietnia został wysłany do serwisu Acer w Czechach. Było
    to pierwszy poniedziałek miesiąca.
    Po tygodniu wrócił z tą samą usterką.
    Na następny dzień, został wysłany ponownie. Po tygodniu wrócił, z tą
    samą usterką plus nową.
    Na następny dzień został wysłany ponownie i po tygodniu wrócił dalej z
    tą samą usterką.

    (mam datowane zdjęcia i filmik usterki)

    Tak więc, przez pełne 3 tygodnie był w serwise Acer w Czechach, który
    nie potrafi usunąć usterki.
    Wobec tego, po 3 dniach od ostatniego zwrotu z serwisu, komputer
    oddałem do sklepu w którym został
    zakupiony z żądaniem na piśmie zwrotu pieniędzy na podstawie
    niezgodności towaru z umową.

    W obecnej chwili, po prawie dwóch tygodniach od oddania do sklepu,
    firma Vobis odrzuciła moje żądanie.
    Oświadczono, że komputer został ponownie wysłany do naprawy, został
    naprawiony i ma zostać oddany.

    Pytania:

    1. Czy mam podstawę w takim przypadku żądać zwrotu pieniędzy ?
    2. Czy firma Vobis może w obecnej sytuacji wysyłać bez mojej zgody
    komputer do serwisu ?
    3. Jak postępować, aby mimo wszystko starać się odzyskać pieniądze za
    komputer ?

    Dziękuję za ewentualną pomoc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1